پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چاپ دیجیتال حرفه ای چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 20 دی 1392
بازدید : 632
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال به روش چاپ از یک تصویر مبتنی بر دیجیتال به طور مستقیم به رسانه های مختلف اشاره می کند. این معمولا به چاپ حرفه ای اشاره دارد که در آن کارهای چاپی دسکتاپ و سایر منابع دیجیتال با استفاده از پرینترهای لیزری یا پرینترهای بزرگ و یا پرینتر با حجم بالا چاپ می شوند.

 

چاپ دیجیتال حرفه ای هزینه بیشتری برای هر صفحه از روشهای چاپی سنتی افست دارد، اما این قیمت معمولا با اجتناب از هزینه تمام مراحل فنی مورد نیاز برای چاپ صفحات چاپ شده است.

صرفه جویی در نیروی کار و توانایی در حال افزایش فشرده سازی دیجیتال به این معنی است که چاپ دیجیتال به نقطه ای می رسد که بتواند تکنولوژی چاپ افست را برای تولید چاپ های بزرگتر چندین هزار صفحه ای با قیمت پایین مطابقت دهد یا جایگزین کند.

 


 

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ , چاپ دیجیتال حرفه ای , چاپ دیجیتال فوری , چاپ دیجیتال ارزان , قیمت چاپ دیجیتال , سفارش چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال چیست , چاپ فوری , چاپ ارزان ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد