لایت باکس چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لایت باکس چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 7 آبان 1397
بازدید : 655
نویسنده : کیانی

لایت باکس چیست؟

مطمئناً تا به حال لایت باکس های زیادی را در خیابان‎ها، رستوران‎ها، مجتمع‎های تجاری، مراکز خرید، مترو، داروخانه‎ها، گالری‎ها، کافه‎ها، فست‎فودها و خیلی جاهای دیگر که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمایش قرار دهند دیده‎اید. 

تابلو لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت می‎باشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود. 

مزیت لایت باکس تبلیغاتی نسبت به بنر‎های تبلیغاتی ، منبع نوری است که از پشت تصویر(پوستر) به آن تابیده می‎شود و باعث می‎شود خدمات شما جذاب‎تر دیده شود. 

تکنولوژی UV به روزترین و جدیدترین متد چاپ لایت باکس در دنیا می‎باشد که با داشتن مقاومت بهتر در برابر تغییرات رنگ ناشی از نور آفتاب و کیفیت بسیار بالای چاپ هم فضاهای باز هم در فضاهای بسته برای کارهای تبلیغاتی استفاده می‎شود و همچنین در فضای مسقف به دلیل نوع نورپردازی داخل این قاب‎ها و کیفیت بسیار بالای چاپ در مواردی که نیاز به یک دکوراسیون داخلی متفاوت می‎باشد نیز می‎توان بهره گرفت. 

در ساخت لایت باکس تبلیغاتی طرح مورد نظر به هر شکلی که باب میل مشتری باشد تهیه می‎شود و سپس با استفاده از یک نور مخفی در پشت تصویر، طرح نمایان‎تر از قبل جلوه‎گری می‎کند. این طرح به شکلی نمایش داده می‎شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است.
لایت باکس های تبلیغاتی به صورت یک‎رو، دو‎رو و چهار‎طرفه ساخته می‎شوند و شما بسته به محیطی که برای نصب لایت باکس در نظر دارید می‎توانید مدل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

کاربرد لایت باکس

تابلو لایت باکس تبلیغاتی در رستوران‎ها، کافی‎شاپ‎ها، نمایشگاه‎های عکس، فست‎فودها، فروشگاه‎ها، مترو، فضای باز و بسته، منوی رستوران‎ها، نگارخانه‎ها، صندوق پذیرش در داروخانه‎ها، تابلو‎های راهنما و اماکن، تابلوی داخل شرکت‎ها، بازار موبایل، مغازه و سوپرمارکت‎ها، داخل سالن سینما، آرایشگاه‎ها، باشگاه‎های ورزشی، مراکز خرید، مطب پزشکان و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات و یا اطلاع‎رسانی داشته‎باشد مورد استفاده قرار میگیرد. 

کاربردهای لایت باکس
کاربردمکان استفاده
تبلیغات فروشگاه‎ها، مراکز تجاری، مراکز فرهنگی، فرودگاه‎ها، فضاهای عمومی، ترمینال‎ ها، متروها، نمایشگاه‎ها و ...
اطلاع رسانی مراکز آموزشی، مراکز درمانی، فرودگاه‎ها، آژانس‎های مسافرتی و ...
معرفی محصول و امور دکوراتیو سقف مجازی، آسمان مجازی، جداکننده)پارتیشن(، تابلوهای تزئینی و ...
معرفی محصول یا خدمات فروشگاه‎ها، داروخانه‎ها، دفاتر فروش و ... مجموعه‎های ورزشی، آموزشی، کلینیک‎ها و ...

مزایای لایت باکس ها

لایت باکس ها نقش مهمی در حوزه تبلیغات محیطی و بازاریابی دارند. یکی از بزرگ‎ترین امتیازات لایت باکس نسبت به رقیبانش، استفاده از منبع نوری است که از پشت به آن تابیده می‎شود و در محیط‎های تاریک و سایه مانند، جلب توجه خاصی دارد و می‎تواند بهترین گزینه برای تبلیغ خدمات و محصولات شما باشد. 

دقت در انتخاب سازه یکی از مهم‎ترین بخش‎های سفارش لایت باکس به شمار می‎رود زیرا عمر لایت باکس بیشتر از بنرهای تبلیغاتی است و می‎توان سازه‎ای را انتخاب کرد که قابلیت تعویض پارچه یا پوستر تبلیغاتی شما را دارد. 

از بیان این نکته نباید غافل شد که لایت باکس اگر به صورت حرفه‎ای تهیه شود می‎تواند به راحتی توجه‎ها را به خود جلب کند.

ساختار سازه لایت باکس فریم لس

سیستم نور لایت باکس ها پیش از این فلورسنت (مهتابی) بود، این سیستم نوردهی یک ضعف بزرگ برای لایت باکس ها به حساب می‎آمد. زیرا علاوه بر مصرف بالا، عمر کوتاهی داشته و همین‎طور پخش نور در سطح یکدست نبوده است. 

این روزها برای سیستم نوردهی لایت باکس ها از چراغ‎های اس‎ام‎دی SMD (همان ال‎ای‎دی LED) استفاده می‎شود. استفاده از این چراغ‎ها علاوه بر کاهش چشمگیر مصرف برق، طول عمر منبع نور را بالاتر برده است. 

خانه طراحان سام با به کارگیری تکنیک‎های نوین و به روز دنیا توانسته نوردهی کاملا یکنواختی را در کل سطح لایت باکس ایجاد کند که این امر باعث شده ایرادات لایت باکس های قدیمی تر از قبیل نقاط سایه روشن و موج، به حداقل رسانده شود. 

همچنین با توجه به کیفیت مواد اولیه به کار رفته برای دوردوزی مدیای لایت باکس و دقت بالای ساخت آن، تعویض تصویر لایت باکس به راحتی هر چه تمام‎تر صورت می‎پذیرد. علاوه بر این، تکنیک‎های به‎کاررفته باعث شده تا تعمیرات احتمالی لایت باکس به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام شود. 

در نهایت با استفاده از آخرین نوآوری‎های به کار رفته در چاپ و ساخت سازه لایت باکس، همچنین ظرافت و دقت در مونتاژ، تولید محصولی با درجه کیفی و راندمان بسیار بالا در اختیار مشتریان محترم قرار می‎گیرد.

خانه طراحان سام با کار کارشناسی شده و مهندسی دقیق محصولی با کیفیت و متناسب با استانداردهای جهانی به بازار عرضه می‎کند که توانسته رضایت حداکثر مشتریان را جلب نماید.

انواع لایت باکس

لایت باکس ها به چند دسته تقسیم میشوند : 

1 - لایت باکس فریم لس آلومینیومی 
2 - لایت باکس اسنپ فریم 
3 - لایت باکس کریستالی 
4 - لایت باکس پارچه ای 
• لایت باکس پارچه ای یک طرفه 
• لایت باکس پارچه ای دو طرفه 
5 - لایت باکس برای محیط‎های باز همانطور که از نامش مشخص است برای فضاهای روباز مورد استفاده قرار می‎گیرد و ضخامت و اندازه آن نسبت به مدل کریستالی بیشتر است. مدیای چاپ بک لایت در لایت باکس ها (Light Box) و در شکل آسمان مجازی (Stretch Ceiling) نیز کاربرد فراوان دارد.

منبع: لایت باکس خانه طراحان سام



:: موضوعات مرتبط: لایت باکس , ,
:: برچسب‌ها: لایت باکس, لایت باکس تبلیغاتی, لایت باکس فریم لس, لایت باکس آلومینیومی, ساخت لایت باکس ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: