چاپ دیجیتال حرفه ای چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چاپ دیجیتال حرفه ای چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 20 دی 1392
بازدید : 624
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال به روش چاپ از یک تصویر مبتنی بر دیجیتال به طور مستقیم به رسانه های مختلف اشاره می کند. این معمولا به چاپ حرفه ای اشاره دارد که در آن کارهای چاپی دسکتاپ و سایر منابع دیجیتال با استفاده از پرینترهای لیزری یا پرینترهای بزرگ و یا پرینتر با حجم بالا چاپ می شوند.

 

چاپ دیجیتال حرفه ای هزینه بیشتری برای هر صفحه از روشهای چاپی سنتی افست دارد، اما این قیمت معمولا با اجتناب از هزینه تمام مراحل فنی مورد نیاز برای چاپ صفحات چاپ شده است.

صرفه جویی در نیروی کار و توانایی در حال افزایش فشرده سازی دیجیتال به این معنی است که چاپ دیجیتال به نقطه ای می رسد که بتواند تکنولوژی چاپ افست را برای تولید چاپ های بزرگتر چندین هزار صفحه ای با قیمت پایین مطابقت دهد یا جایگزین کند.

 


 

 بزرگترین تفاوت بین چاپ دیجیتال و روش های سنتی مانند لیتوگرافی، فلکسوگرافی، گریز یا قلدر است که نیازی به جایگزینی صفحات چاپ در چاپ دیجیتال نیست، در حالی که در چاپ آنالوگ صفحات بارها جایگزین شده اند.زمان بکار رفته در چاپ دیجیتال سریعتر و هزینه های آن پایین تر است، اما اغلب در بسیاری از پردازش های چاپی دیجیتال، برخی از جزئیات دقیق تصویر را از دست می دهند. رایج ترین روش ها عبارتند از پرینتر جوهر افشان یا لیزری که رنگدانه یا تونر را بر روی انواع مختلفی از بسترها شامل کاغذ، کاغذ عکس، بوم، شیشه، فلز، سنگ مرمر و سایر مواد ذخیره می کند.

 

تصاویر دیجیتال بر روی کاغذ واقعی عکاسی حساس به نور با لیزر و پردازش شده است.این چاپ تصاویر واقعی و لحن پیوسته در جزئیات تصویر است. کیفیت بایگانی چاپ به همان اندازه رتبه بندی سازنده برای هر عکس کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد. در فرمت های بزرگ، بزرگترین مزیت این است که، از آنجایی که هیچ لنزی استفاده نمی شود، در گوشه های تصویر هیچ تصویر برداری یا جزئیات ناکارآیی وجود ندارد.

 

تکنولوژی چاپ دیجیتال در طول چند سال گذشته با پیشرفت های قابل توجهی در کیفیت و اندازه ورق رشد چشمگیری داشته است.

 

 

خدمات چاپی که سام گرافیک ارائه میدهد  به شرح زیر است :

 

چاپ کارت ویزیت

چاپ کاتالوگ

چاپ تراکت

چاپ استیکر (چاپ وینیل)

چاپ بروشور

چاپ پوستر

چاپ لیبل

چاپ ست اداری

چاپ تگ

چاپ روی پارچه

چاپ روی شیشه

چاپ روی پلکسی

چاپ روی سنگ

چاپ روی چرم

چاپ روی چوب

چاپ کاغذ دیواری

چاپ فلکس

چاپ لمینت

چاپ فوم برد

صحافی

حکاکی

برش لیزر

چاپ متالایز

چاپ بک لایت

چاپ روی بوم

چاپ گلاسه

چاپ کاغذ عکاسی

چاپ فضای داخلی

چاپ فضای خارجی

حکاکی روی تندیس

برش دیجیتال

سازه نمایشگاهی

میز کانتر

قاب فنری

پاپ آپ نمایشگاهی

رول آپ نمایشگاهی

پوستر اسنپ

و....

 

سورس : سام گرافیک



:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ , چاپ دیجیتال حرفه ای , چاپ دیجیتال فوری , چاپ دیجیتال ارزان , قیمت چاپ دیجیتال , سفارش چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال چیست , چاپ فوری , چاپ ارزان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: