آموزش نصب کاغذ دیواری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش نصب کاغذ دیواری
نوشته شده در سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
بازدید : 830
نویسنده : کیانی

نصب کاغذ دیواری

۱- فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید: مراکز فروش کاغذ دیواری می توانند به شما در محاسبه قیمت چاپ کاغذ دیواری کمک کنند، اما در اینجا یک راه حل سریع برای محاسبه به شما آموزش داده خواهد شد، یک دفترچه یادداشت بردارید وارتفاع وعرض دیوار اتاق را اندازه بگیرید به عنوان مثال، دو دیوار 12 متر در 8 متر و دو دیوار دیگر 11 متر در 8 متر می باشند.

12x8=96, 12x8=96, 11x8=88, 11x8=88. 96+96+88+88 = 368 مساحت کل دیوار مورد نظر

حالا شما با خودتان فکر می کنید، در مورد درب ها و پنجره ها، باید چه کنم؟ دیوارهایی که درو پنجره دارند متراژ در و پنجره از محاسبات کم می شود. برای اطمینان بیشتر از اینکه در حین نصب ، کاغذ دیواری شما کم نیاید و موجب وقفه در کار شما نگردد یک رول بیشتر محاسبه کنید چون فروشندگان موظف هستند رول های دست نخورده و باز نشده را از شما پس بگیرند.

آموزش نصب کاغذ دیواری

۲- جاهایی از منزل را که می خواهید چاپ کاغذ دیواری شود باید کاملاً خالی از تجهیزات کنید یعنی تمام کلید و پریزها، دریچه های فلزی، میله های حوله، وهمچنین تمام وسایل روشنایی نصب شده روی دیوار را بردارید (ابتدا از قطع بودن برق اطمینان حاصل فرمایید) و برای اینکه پیچ و مهره های تجهیزات نصب روی دیوار را گم نکنید آنها را بعد از بازکردن در جایی مطمئن قرار دهید.

روش نصب کاغذ دیواری

۳- دیوارها را قبل از چسباندن کاغذ دیواری باید آماده کنید چون کاغذ دیواری به دیوارهای کثیف و چرب و... به سختی چسبیده می شود. این کار را می توانید با استفاده ازپارچه مرطوب انجام دهید و همچنین با کارتک و کمی گچ سوراخ هایی که روی دیوار می باشند را بتونه کاری کنید.
اگر روی دیوارتان از قبل کاغذ دیواری چسبیده بود روی آن دوباره نصب نکنید.

شیوه نصب کاغذ دیواری

۴- مشخص کنید که از کجا می خواهید نصب را شروع کنید، اولین تکه بیشترین اهمیت را دارد زیرا با نحوه ی نصب اولین کاغذ، تکلیف طرح و تنظیم تکه های بعدی تعیین می شود. به عنوان مثال، در یک اتاق خواب، مکان شروع کاغذ دیواری معمولا در گوشه پشت درب ورودی قرار دارد. به طور کلی، نصب را از یک دیوار مرکزی شروع نکنید. اگر تکه ی اول کاملا صاف قرار نگیرد، باقی تکه ها از تراز خارج خواهند شد و خطای اولیه بیشتر و بیشتر به چشم خواهد آمد. برای ایجاد یک تنظیم واقعا عمودی از شاغول یا تراز استفاده کنید.

نحوه نصب کاغذ دیواری

۵- اندازه گیری های خود را انجام دهید: اولین قطعه خود را از سقف به کف اندازه گیری کنید. به طور معمول، در یک خانه با سقف ۸ فوت (2.4 متر)، اندازه گیری شما حدود 92 اینچ (233.7 سانتی متر) خواهد بود، زیرا اکثرخانه ها دارای قرنیز در پایین می باشند. رول موردنظر را بروی میز یا کف زمین باز کنید و جهت الگو به سمت بالا باشد همینطور اندازه ها را با سایز ورق ها را بررسی کنید تا اشتباه نشود.

چاپ و نصب کاغذ دیواری

۶-به وسیله یک شاه قول. برای اینکه مطمئن شوید کاغذ دیواری بصورت افقی در مسیر صاف قرار می گیرد با یک مداد خطوط صافی در کنج دیوار ها ایجاد کنید تا راهنمای شما در نصب و تنظیم طرح کاغذ دیواری باشد. از قلم جوهردار مثل روان نویس استفاده نکنید ، زیرا چسب کاغذ دیواری باعث می شود که جوهرپس بدهد و کاغذ دیواری را خراب کند.

منبع: خانه طراحان سام



:: موضوعات مرتبط: چاپ و نصب کاغذ دیواری , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری , کاغذ دیواری , نصب کاغذ دیواری , کاغذ دیواری سفارشی , کاغذ دیواری پوستری ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهندس شبکه در تاریخ : 1398/9/28/4 - - گفته است :

بررسی های اخیر نشان داده است که استفاده از فیلتر شکن پرسرعت و VPN ارزان در کنار خرید کریو و انواع ساکس تلگرام ، کمک قابل توجهی به حفاظت اطلاعات شما در فضای اینترنت می کند.برای این منظور به سایت http://Parsvpn.online مراجعه کنید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: