چاپ بولتن چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چاپ بولتن چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1398
بازدید : 1128
نویسنده : کیانی

چاپ بولتن در رنگ و طرح های متنوع، ابعاد 3a، 4a، 5a و جنس کاغذهای گلاسه یا تحریر با گرماژ 100 تا 300 گرم در خانه طراحان سام انجام می‌شود.

با چاپ اینگونه نشریات می‌توان به پرسش‌های کارکنان در خصوص مسائل مختلف پاسخ داد و همچنین با قسمت های فرهنگی، طنز، سرگرمی و ... اوقات فراغت كاركنان و خانواده هایشان را پر کرد.

طراحی و چاپ بولتن باید به گونه ای باشد که ظاهری چشمگیر و جذاب داشته و در نسخه های دیگر فونت، عكس های گرافيكی، بخش بندی و طبقه بندی مطالب، تيترها و ... تغيير زيادی نكند.

چاپ دیجیتال بولتن با دستگاه‌های دیجیتال گزینه ای بسیار مناسب جهت چاپ فوری انواع بولتن در تیراژ دلخواه مشتری و با کیفیت مطلوب ‏است.‏‏

سیمی کردن، منگنه لوپ، چسب گرم و سرد انواع صحافی هستند که پس از چاپ بولتن انجام می‌گیرد.

انواع چاپ بولتن

بولتن از لحاظ جنس(گلاسه یا تحریر)، تعداد صفحات، گرماژ (100 تا 130 گرم برای کاغذهای داخلی و 300 گرم برای کاغذ جلد)، ابعاد(3a، 4a، 5a ) و نوع روکش(سلفون مات و براق یا لمینت مات و براق) انواع مختلفی دارد که چاپ هرکدام از آن ها به نظر و سلیقه مشتری وکاربرد و نوع استفاده از آن بستگی دارد.

منبع: چاپخانه خانه طراحان سام




:: برچسب‌ها: چاپ بولتن, چاپ دیجیتال بولتن, چاپ خبرنامه, طراحی و چاپ بولتن ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: