مراحل اصلی چاپ شیشه کدام است؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مراحل اصلی چاپ شیشه کدام است؟
نوشته شده در جمعه 17 بهمن 1399
بازدید : 474
نویسنده : کیانی

چاپ شیشه قابلیت تکرار هر تصویر دیجیتالی روی شیشه به صورت دائمی است.

این بدان معنی است که شما می توانید به راحتی یک فضا را به صورت کاربردی سفارشی کنید ، جایی که می توانید یک تصویر ، تقلید از بافت ، الگوهای هندسی و انتزاعی و حتی عکاسی را روی صفحه شیشه ای که به راحتی قابل نصب است ، تولید کنید.

چاپ شیشه (یا به طور خاص تر ، شیشه فریت چاپ دیجیتال) شامل 3 مرحله اصلی است:

تبدیل فایل تصویر
یک نرم افزار فایل تصویر را به زبانی تبدیل می کند که چاپگر بتواند آن را درک کند. به این ترتیب چاپگر می داند که برای چاپ دقیق تصویر پرونده دیجیتال و مطابقت با رنگ آمیزی ، جوهر را روی شیشه بیاندازد.

چاپ
چاپگر تخت سنگین (که می تواند ورق های تخت شیشه را تا اندازه 2400 میلی متر در 3700 میلی متر بارگیری کند) مانند شیشه چاپگر اداری روی کاغذ چاپ می کند.

تعدیل
جوهر سرامیکی مورد استفاده برای چاپ حاوی فریت شیشه ای است. این همان چیزی است که باعث می شود جوهر پس از عبور از فر بیش از 600 درجه سانتیگراد با ورق مسطح شیشه به طور دائمی جوش بخورد.

مرحله آخر یک فرایند نصب ساده است که مانند هر قطعه شیشه دیگر با آن برخورد می شود ، اما دارای ویژگی ها و زیبایی های اضافی است.

 

منبع: چاپ شیشه خانه طراحان سام




:: موضوعات مرتبط: چاپ شیشه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: