پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چاپ بولتن چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1398
بازدید : 1113
نویسنده : کیانی

چاپ بولتن در رنگ و طرح های متنوع، ابعاد 3a، 4a، 5a و جنس کاغذهای گلاسه یا تحریر با گرماژ 100 تا 300 گرم در خانه طراحان سام انجام می‌شود.

با چاپ اینگونه نشریات می‌توان به پرسش‌های کارکنان در خصوص مسائل مختلف پاسخ داد و همچنین با قسمت های فرهنگی، طنز، سرگرمی و ... اوقات فراغت كاركنان و خانواده هایشان را پر کرد.

طراحی و چاپ بولتن باید به گونه ای باشد که ظاهری چشمگیر و جذاب داشته و در نسخه های دیگر فونت، عكس های گرافيكی، بخش بندی و طبقه بندی مطالب، تيترها و ... تغيير زيادی نكند.

چاپ دیجیتال بولتن با دستگاه‌های دیجیتال گزینه ای بسیار مناسب جهت چاپ فوری انواع بولتن در تیراژ دلخواه مشتری و با کیفیت مطلوب ‏است.‏‏

سیمی کردن، منگنه لوپ، چسب گرم و سرد انواع صحافی هستند که پس از چاپ بولتن انجام می‌گیرد.

انواع چاپ بولتن

بولتن از لحاظ جنس(گلاسه یا تحریر)، تعداد صفحات، گرماژ (100 تا 130 گرم برای کاغذهای داخلی و 300 گرم برای کاغذ جلد)، ابعاد(3a، 4a، 5a ) و نوع روکش(سلفون مات و براق یا لمینت مات و براق) انواع مختلفی دارد که چاپ هرکدام از آن ها به نظر و سلیقه مشتری وکاربرد و نوع استفاده از آن بستگی دارد.

منبع: چاپخانه خانه طراحان سام


:: برچسب‌ها: چاپ بولتن, چاپ دیجیتال بولتن, چاپ خبرنامه, طراحی و چاپ بولتن ,



مقاله انواع استیکر
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1398
بازدید : 2519
نویسنده : کیانی

استیکر یا وینیل متریالی از جنس PVC است که در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل چاپ است و محدودیت چاپ ابعاد بزرگ با کنار هم قرار گرفتن استیکرها برطرف می‌شود.

 

 

چاپ استیکر ارزان یا وینیل، کاربرد تبلیغی و تزئینی و گاه هر دو را به‌صورت همزمان دارد. کاربرد تبلیغی آن برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول است که روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری به کار می‌رود.

در خانه طراحان سام چاپ استیکر به انواع چاپ استیکر شیشه‌ای، شیری، شبرنگ و مش تقسیم می‌شود و بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، چوب (MDF)، پلاستیک، گچ و غیره قابل‌نصب است. برای افزایش مقاومت استیکر در برابر سایش و خش و بالا بردن دوام و پایداری آن می توان از روکش لمینت گرم و سرد بر روی آن استفاده کرد. 

 

منبع: شرکت چاپ خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ استیکر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ استیکر , چاپ استیکر شیشه‌ای , چاپ استیکر ارزان , چاپ استیکر فوری , استیکر شبرنگ , استیکر مش , استیکر شیری , خانه طراحان سام ,



گزینه های مهم در طراحی کارت ویزیت
نوشته شده در دو شنبه 11 شهريور 1398
بازدید : 724
نویسنده : کیانی

طراحی کارت ویزیت همانند هر کار دیگری امروزه رایج شده است. اما خطاهای رایج ممکن است شما را ناکام بگذارد. فرض کنید شما یک مشتری هستید، یا یک طراح هستید و می‌خواهید یک کارت ویزیت را تا مرحله چاپ به پیش ببرید. اگر 7 نکته زیر را نمی‌دانید، لطفا کارت ویزیت طراحی نکنید. و هرگز برای چاپ به چاپخانه مراجعه نکنید!  

با در نظر گرفتن 7 نکته زیر در طراحی کارت ویزیت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حک کنید:

1- رنگ و سایز کارت ویزیت

هر فایلی که چاپ می‌شود، کاغذ مخصوص یا سایز مشخصی برای برش دارد. کارت ویزیت هم از این امر مستثنی نیست. به طور معمول سایز استاندارد کارت ویزیت 9.5 در 5.5 و 4.5 در 8.5 سانتی‌متر می باشد. اما این اطلاعات به تنهایی کافی‌ نیست. بهتر است با چاپخانه‌ای که کار می‌کنید، تماس بگیرید. مشاوران چاپخانه سایز مطلوب را به شما اطلاع می‌دهند.


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, طراحی کارت ویزیت, چاپخانه کارت ویزیت, رنگ کارت ویزیت, جنس کارت ویزیت ,



چاپ استیکر چیست؟
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1398
بازدید : 798
نویسنده : کیانی

چاپ استیکر یا چاپ وینیل متریالی نازک از جنس PVC است که پشت آن چسب‌دار می باشد و به علت ویژگی‌های فراوانی از جمله ضد آب و قابل شستشو، مقاوم در برابر پارگی، نصب و جداسازی آسان، مقاوم در برابر نور و سایر عوامل محیطی و ... امروزه در انواع، ابعاد، طرح و رنگ‌های مختلف در چاپ داخلی و همچنین سطوح فضای بیرونی کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول بر روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری، کاربرد تزئینی در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاق‌های نشیمن معابر پربازدید و همچنین فضاهای خصوصی خانه مثل تزئینات آشپزخانه اتاق‌خواب و... چاپ استیکر ماشین روی بدنه خودرو (اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی و ...) دارد.


:: موضوعات مرتبط: چاپ استیکر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ استیکر, استیکر مش, استیکر تبلیغاتی, استیکر شبرنگ, استیکر شیشه‌ای ,



تفاوت اصلی چاپ دیجیتال با چاپ افست در چیست؟
نوشته شده در شنبه 21 ارديبهشت 1398
بازدید : 716
نویسنده : کیانی

تفاوت چاپ دیجیتال و افست در چیست؟

اگر برای انجام خدمات چاپی خود به چاپخانه مراجعه کرده اید و بدنبال چاپ پوستر یا بروشور یا مواردی از این قبیل باشید، حتماً با این سوال که چاپ افست می‌خواهید یا چاپ دیجیتال مواجه شده‌اید.

این دو روش های امروز در صنعت چاپ هستند که هر کدام مزایا و معایبی مخصوص به خود را دارند. در این مقاله می‌خواهیم تفاوتهای این دو روش را با یکدیگر بررسی کنیم.

چاپ افست چیست؟

از این روش چاپ، برای چاپ‌های با تیراژ بالا استفاده می‌کنند. نمونه بارز آن، روزنامه‌هاست. در این روش، نیاز است تا صفحاتی از جنس آلومنیوم ساخته شود، به این صفحات زینک گفته می‌شود. برای طرح‌های رنگی، چهار زینک نیاز است. در دستگاه چاپ، رول‌های کاغذ قرار می‌گیرند. وقتی رول‌های کاغذ از محل زینک عبور می‌کنند، رنگ متناسب با طرح روی کاغذ نقش می‌اندازد.

در چاپ افست می‌توان از انواع کاغذها بهره برد. در این نوع چاپ، هزینه‌ها برای تیراژهای بالا، پایین می‌آیند؛ یعنی  تیراژهایی که بالاتر از ۱۰۰۰ عدد هستند. طبیعتاً برای چاپ‌های با تیراژ پایین نمی‌توان از این روش استفاده کرد؛ زیرا تهیه زینک‌ها برای تعداد پایین مقرون به صرفه نیست. از نظر زمان نیز چاپ افست خیلی زمان‌بر است؛ زیرا نیاز هست که قبل از انجام چاپ زینک‌ها تهیه شوند.

مزایای چاپ افست

یکی از مزایایی که چاپ افست دارد این است که کیفیت چاپ در آن بسیار بالا است. همچنین در این مدل چاپ می‌توان علاوه بر چهار رنگ از رنگ‌های دیگری نیز استفاده کرد.

در روش افست دستگاه یک بار شروع به کار می‌کند و تا پایان نمی‌توان موارد تعیین شده را تغییر داد.پس اگر می‌خواهید تعداد بالا چاپ بگیرید  این روش برای شما مناسب‌تر است و هزینه کمتری دارد. 

در عین حال باید زمان را نیز در نظر بگیرید؛ چون در این روش چاپ نیاز به تهیه زینک است. با چاپ افست می‌توانید روی کاغذهایی با جنس‌های مختلف چاپ را انجام بدهید. همچنین اگر در طرح‌تان از رنگ خاصی استفاده کرده‌اید و برایتان اهمیت دارد که صد‌در‌صد همان رنگ چاپ شود، بهتر است از روش چاپ افست استفاده کنید. در چاپ افست قابلیت کنترل ترکیب رنگ و به دست آوردن کیفیت بالا وجود دارد. رنگ‌های خاص مانند رنگ‌های مسی، طلایی، نقره‌ای و غیره را می‌توان در این روش با کیفیت بالا به دست آورد

چاپ دیجیتال چیست؟

نوع دوم برای چاپ، چاپ دیجیتال است. این نوع چاپ سختی‌های چاپ افست را ندارد. در این روش، رنگ‌ها یکجا بر روی کاغذ منتقل می‌شوند.

حتماً چاپگرهای خانگی جوهر افشان و لیزری را دیده‌اید. سیستم کار این چاپگرها روش دیجیتال است که با روش افست فرق می‌کند.

روش چاپ دیجیتال از نظر استفاده از رنگها قابلیت‌های چاپ افست را ندارد؛ زیرا در این روش فقط از چهار رنگ استاندارد سیاه و سفید استفاده می‌شود. بنابراین اگر به دقت رنگی بالایی نیاز دارید، بهتر است از چاپ دیجیتال استفاده نکنید.

مزایای چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال خانه طراحان سام سریع‌تر از چاپ افست است. از این چاپ برای تیراژهای پایین استفاده می‌کنند. در این روش ، نیازی به ساخته شدن زینک نیست و در نتیجه تعداد مشخصی برای قیمت‌گذاری ندارد.

 در این روش چاپ اگر بخواهید چاپ را متوقف کنید و تغییرات ایجاد کنید، امکان پذیر است. حتی می‌توان یک طرح را در چند حالت مختلف با تعداد مشخص چاپ کرد.

از روش چاپ دیجیتال نمی‌توان برای چاپ روی کاغذهایی با جنسهای گوناگون استفاده کرد. چاپ دیجیتال به علت محدودیت رنگها کیفیت پایین‌تری دارد؛ زیرا این چاپ فقط از رنگ‌های استاندارد بهره می‌برد. اگر تیراژ طرحی که می‌خواهید چاپ کنید بالاست، پیشنهاد می‌کنیم از این روش چاپ استفاده نکنید؛ زیرا هزینه‌های آن بیشتر از چاپ افست می‌شود.

منبع: http://www.samdhprint.com


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, چاپخانه, خانه طراحان سام, چاپ دیجیتال کتاب, قیمت چاپ دیجیتال ,



چاپ و خدمات پس از آن چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 21 آذر 1397
بازدید : 826
نویسنده : کیانی

شرکت خانه طراحان سام آمادگی خود را جهت چاپ هر گونه بنر، فلکس، پارچه، کاغذ دیواری، استیکر، مش، سولیت، بک لایت، فتوگلاسه، گلاسه، عکس، ترنسپرنت، بوم، متالایز، پلات لمینت، شاسی، فوم برد، لیبل، کارت ویزیت، کارت دعوت، ست اداری، کاتالوگ، بروشور، پوستر، تگ، تراکت، بولتن، برش دیجیتال، حکاکی، ساخت تندیس، ساخت انواع سازه های تبلیغاتی و چاپ مستقیم روی اجسام سخت و انواع متریالها در ابعاد مختلف و با کیفیت عالی و همچنین پذیرش کلیه سفارشات در این موارد را اعلام می دارد.

امید است با توجه به توانمندی شرکت و حسن سابقه ی آن بتوانیم نظر مدیران محترم دفاتر فنی را در این رابطه در سطح مطلوب جلب نمائیم.


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال تهران, قیمت چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام ,



چاپ فوم برد با چه دستگاهی انجام میشود؟
نوشته شده در یک شنبه 27 آبان 1397
بازدید : 682
نویسنده : کیانی

فوم برد تخته شاسی با هسته ای از جنس پلی استایرن است که سبک، قابل برش، دارای استحکام و مقاوم در برابر رطوبت است. فوم برد برای قابگیری چاپ و نصب عکس، پوسترهای تبلیغاتی، ایجاد استندهای تبلیغاتی شکل دار و علائم گرافیکی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. 

چاپ فوم برد در اندازه‌های مختلف در دستگاه فلت بد، با کیفیت رنگ مطلوب و ماندگار انجام می‌شود. 

PVC فوم در ضخامت های مختلف 2 ، 3، 5، 8، 10و 16 میلی متر و در ابعاد 122*244 به شما این امکان را می دهد تا در مکان ها و کاربری های مختلف تنوع انتخاب و صرفه جویی در هزینه را داشته باشید. 

فوم برد دو پوششه با ضخامت های 5 و 10 میلی متر و در صفحات 100*140 ، 90*120 ، 100*70 قابل استفاده در ابعاد مختلف می باشد. 

دستگاه برش دیجیتال در خانه طراحان سام این امکان را ایجاد کرده است تا برش فوم برد در طرح های متنوع و مختلف صورت گیرد . 


:: موضوعات مرتبط: چاپ فوم برد , ,
:: برچسب‌ها: چاپ فوم برد, چاپ روی فوم برد, فوم برد خانه طراحان سام, فوم برد چسبدار ,



4 دلیل چاپ بنر برای رشد سریع کسب و کار شما
نوشته شده در دو شنبه 21 آبان 1397
بازدید : 679
نویسنده : کیانی

همه ی ما اهمیت چاپ بنر را می دانیم و میدانیم که برای شناساندن کسب و کار خیلی عالی عمل می کند. کمک می کند پیام های خود را با مشتری ها ( مخاطبان) در میان بگذارید همچنین کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصویر می کشد. این نوع تبلیغات یک پارچه سفید در اختیار شما قرار می دهد و شما با خلاقیت می توانید کاری انجام دهید که مردم شما را دنبال کنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشی استاندارد است ولی گاها چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون از کسب و کار بیشتر سروصدا می کند. ممکن است هزینه و ترس از این که معروف نباشید شما را از این کار منصرف کند، ولی بدانید که دنیای بیرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهی نماهای کوچک می توانید از این پتانسیل محیط بیرون استفاده کنید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بنر خانه طراحان سام, چاپ بنر, چاپ بنر ارزان, چاپ بنر فوری ,



لایت باکس چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 7 آبان 1397
بازدید : 655
نویسنده : کیانی

لایت باکس چیست؟

مطمئناً تا به حال لایت باکس های زیادی را در خیابان‎ها، رستوران‎ها، مجتمع‎های تجاری، مراکز خرید، مترو، داروخانه‎ها، گالری‎ها، کافه‎ها، فست‎فودها و خیلی جاهای دیگر که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمایش قرار دهند دیده‎اید. 

تابلو لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت می‎باشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود. 

مزیت لایت باکس تبلیغاتی نسبت به بنر‎های تبلیغاتی ، منبع نوری است که از پشت تصویر(پوستر) به آن تابیده می‎شود و باعث می‎شود خدمات شما جذاب‎تر دیده شود. 

تکنولوژی UV به روزترین و جدیدترین متد چاپ لایت باکس در دنیا می‎باشد که با داشتن مقاومت بهتر در برابر تغییرات رنگ ناشی از نور آفتاب و کیفیت بسیار بالای چاپ هم فضاهای باز هم در فضاهای بسته برای کارهای تبلیغاتی استفاده می‎شود و همچنین در فضای مسقف به دلیل نوع نورپردازی داخل این قاب‎ها و کیفیت بسیار بالای چاپ در مواردی که نیاز به یک دکوراسیون داخلی متفاوت می‎باشد نیز می‎توان بهره گرفت. 


:: موضوعات مرتبط: لایت باکس , ,
:: برچسب‌ها: لایت باکس, لایت باکس تبلیغاتی, لایت باکس فریم لس, لایت باکس آلومینیومی, ساخت لایت باکس ,



بهترین اندازه برای تراکت های شما کدامند؟
نوشته شده در سه شنبه 24 مهر 1397
بازدید : 780
نویسنده : کیانی

این سوالی است که ممکن است ذهن تمام موسساتی که برای اولین بار قصد چاپ تراکت را دارند به خود مشغول کند. عموما تراکت ها بر حسب موارد استفاده سایزهای متفاوتی را به خود می گیرند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت :

كاغذهای با سایز A7

ابعاد در نظر گرفته شده برای این سایز 105 در 74 میلی متر است. این سایز کوچکترین سایزی است که به شما در چاپ تراکت پیشنهاد می شود. با استفاده از این سایز از تراکت می توانید پیشنهادات مختلف خود را به گوش عموم برسانید. در هنگام طراحی این نوع تراکت باید همه چیز کوتاه و مختصر باشد چرا که فضای کافی برای نوشتن وجود ندارد.

كاغذهای با سایز A6

کاغذهای A6 همانند اندازه یک کارت پستال هستند. ابعاد این کاغذ 148 در 105 میلی متر است که به شما امکان ارائه پیام دلخواهتان را می دهد. از این کاغذ عموما برای اکثر چاپ تراکت ها استفاده می شود. چرا که علاوه بر داشتن فضای کافی، سبک و کوچک است. از این نوع کاغذ می توانید برای دادن پیشنهادات ویژه و یا اطلاع رسانی به مشتریان جدید استفاده کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید.

كاغذهای با سایز A5

A5 کاغذ دیگری است که مورد توجه بسیاری از کمپانی های و موسسات قرار می گیرد. چرا که با استفاده از فضای زیادی که در اختیار دارند می توانند پیام خود را به صورت کامل به عموم برسانند. این کاغذ در ابعاد 148 در 210 میلی متر به چاپ میرسد و یک راه موثر برای فروش کالا، در داخل نمایشگاه ها، قرار دادن درب منازل و کمپین های بازاریابی می باشد. این کاغذ بهترین گزینه برای تبلیغات است و پیشنهاد می کنیم آن را در بین لیست کارهای تبلیغاتی خود قرار دهید.

كاغذهای با سایز A4

کاغذ A4 شاید به نظر دارای فضای کافی و مناسب برای توضیحات مختلف باشد، اما چیزی که در مورد چاپ تراکت ها بسیار مهم است این است که مشتری بتواند آن را به راحتی با خود حمل کند. کاغذ های A4 عموما دارای ابعاد 297 در 210 میلی متر هستند و با اینکه دارای فضای کافی هستند اما شاید برای مشتریان چندان جالب نباشد. عموما از این سایز کاغذ برای توضیحات در مورد یک محصول استفاده می شود.

كاغذهای با سایز DL

این نوع از کاغذها 1/3 کاغذ های A4 و در ابعاد 210 در 99 می باشند. این کاغذ ها به راحتی در جیب جا می شوند و می توانید از آن ها در نمایشگاه های تجاری استفاده کنید.

کاغذ مربعي

کاغذهای مربعی نوعی متفاوت از کاغذهای مخصوص چاپ تراکت هستند. انتخاب این نوع از تراکت ها سلیقه ای است. ابعادی که این نوع تراکت ها دارند در سه نوع 140 در 140، 148 در 148، 210 در 210 میلی متر می باشد. استفاده از این نوع کاغذ باعث برجسته شدن تبلیغات شما خواهد شد. 

منبع: چاپ تراکت خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ تراکت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ تراکت, چاپ تراکت فوری, چاپ تراکت ارزان, چاپ تراکت خانه طراحان سام ,