کاربرد چاپ بنر در کسب و کار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کاربرد چاپ بنر در کسب و کار
نوشته شده در شنبه 16 دی 1392
بازدید : 652
نویسنده : کیانی

چاپ بنر را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ تبلیغاتی فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود. بنر به عنوان مهمترین مدیای چاپ و تبلیغات فضای بیرون، برای هرگونه اجرای گرافیکی در محیط با کارکرد اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی از قبیل بیلبورد، اعلان‌های چاپی درون‌شهری، تابلو سردرب فروشگاه‌ها و... به کار می‌رود.در چاپ بنر به دلیل آنکه سطح کار در معرض هوای بیرونی است، مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت بسزایی دارد.

 

 

بنر متریالی از جنس pvc است که عموماً در قطع عریض (width format) چاپ می‌شود کاربردهای بنر طیف وسیعی را، از استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب‌وکار کوچک گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می شود.

چاپ بنر تبلیغاتی در عصر امروز یکی از بهترین ابزارها برای کارهای تبلیغاتی شرکت ها و معرفی محصولاتشان است که انواع متفاوتی بسته به سلیقه و صنف شغلی افراد دارد.

قیمت چاپ بنر نسبت به چاپ پوستر هم مقرون به صرفه است هم اینکه پوستر بعد از گذشت مدت زمان کمی کنده میشود و از بین میرود در حالیکه بنر مقاومت بیشتری در برابر باد و طوفان و ... دارد.

چاپ بنر در خانه طراحان سام با توجه به درخواست مشتری با بهترین وضوح و کیفیت بالا ارائه میشود.



:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بنر , بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر ارزان , قیمت چاپ بنر , چاپ بنر تبلیغاتی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: