چاپ گونه های استیکر چگونه انجام می شود؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چاپ گونه های استیکر چگونه انجام می شود؟
نوشته شده در سه شنبه 10 تير 1399
بازدید : 697
نویسنده : کیانی

چاپ اشکال استیکر یا این که وینیل

چاپ گونه های استیکر یا این که وینیل به صورت کاملاً تخصصی و در کیفیتهای متفاوت با ماندگاری رنگ طولانی و همینطور سازگار با محیط زیست برای فضای درون و برای نصب روی گونه های ماشینها و جاهای گوناگون بوسیله این موسسه انجام می شود .

 

استیکر چه می‌باشد ؟

 

استیکر یا این که وینیل متریالی است که از پی او سی ساخت شده , ضد آب و برعلیه پاره شدن ایستادگی مضاعف بالایی دارااست . در شرایطی‌که بخواهیم به صورت تماما ریشه ای به توضیحات آن بپردازیم بایستی بگوییم که استیکر یک لغت لاتین می‌باشد و در لهجه انگلیسی به همگی پشت چسبدارها اطلاق میشود و هر چیزی که چسب داشته باشد با اسم استیکر شناخته میشود و خویش کلمه و واژه stick به معنای چسباندن و sticker به معنای صفحه خویش چسب می‌باشد . اسم مهم و تجاری استیکر : وینیل ( vinyl ) می‌باشد که در کشور‌ایران با اسم استیکر جا افتاده و با این نام شناخته میشود .

 http://www.samdhprint.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%88%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%84.html

گونه های استیکر

 

استیکرها اشکال متفاوتی دارا هستند که در اینجا به بعضا از آن‌ها اشاره می‌کنیم :

 

استیکر شیشه ای : نوعی از استیکر است که به صورت بی رنگ یا این که ترانسپرنت هست , این دسته به طور معمول برای نصب روی شیشه ها یا این که جاهایی که می‌خواهند رنگ پشت مورد چشم شود به کارگیری مینمایند البته بایستی در حیث داشته باشید که چاپ این دسته از استیکر به طور معمول بیحال میشود و حتماً گذشته از این که تعداد بالایی از آن را چاپ نمائید یک مثال از عمل خد را چاپ کنید و بعد مبادرت به چاپ تیراژ بالا فرمایید .

 

استیکر قضیه سپید : نوعی از استیکر که قضیه سپید یا این که اصطلاحاً شیری رنگ هست , این گونه از استیکر برای گونه های گوناگون چاپ به کار گیری میشود برای مثال برای چاپ روی ماشینهای پخش یا این که چاپ اتوبوس و اسکانیا و برای چاپ بر روی یخچالهای صنعتی از این مدل استیکر به کار گیری میشود . استیکر سپید بیشترین کاربرد را بین بقیه استیکرها دارااست .

 

استیکرهای رنگی : همان گونه که از اسمش پیداست یکی دیگر از اشکال استیکر می‌باشد که به صورت رنگی جان دار می باشد به‌این دسته از استیکرها روز رنگ نیز می‌گویند , این دسته از استیکر در رنگ بندیهای مختلفی موجود است که بسته به متاع آن و کمپانی یا این که مرز و بوم آفریننده از 3 سال تا 7 سال استمرار رنگی دارا‌هستند .

 

استیکر شبرنگی : این مدل از استیکر به صورت شبرنگ می باشد بدین مضمون‌ که بعداز چاپ و نصب بر روی اتومبیل به صورت شبرنگ در ظلمات رفلکس نوروفروغ دارااست , اما جور دیگری از این استیکر شبرنگی که امکان چاپ ندارد و به صورت آشیانه زنبوری می باشد جهت تابلوها ی موعظه و رانندگی و همینطور برای پشت کامیونها کاربرد داراست .

چاپ استیکر

 

در لحاظ داشته باشید که استیکرها با دستگاههای متمایز چاپ می‌شوند و هر دستگاهی بسته به مدل جوهری که استعمال می‌کند ماندگاری رنگی متمایز دارااست به صورت معمول استمرار رنگی شغل های چاپی بر روی استیکر ( بسته به مدل جوهر و پرینتر ) فی مابین سه ماه تا دو سال می باشد , برای شعور بی نقص این زمینه توضیح مختصری در باب دستگاههای چاپ و دسته جوهر مصرفی ارائه می نماییم .

 

دستگاههای چاپ اکو سالونت : در یک گزاره : کیفیت زیاد بالا و ماندگاری رنگ دربین 3 تا 6 ماه بر روی کامیون و ماندگاری فی مابین 8 ماه تا 12 ماه برای شیشه فروشگاهها یا این که درون پاساژها . این گونه از دستگاهها به کیفیت خیلی بالا پر اسم و رسم می باشند و در شرایطی که شما درپی چاپ استیکر های کیفیت بالا دوچندان بالا باشید انتخوابی جز چاپ با این دستگاه ندارید , این دستگاه رنگها را فراوان واضح و فونتهای دوچندان ریز شمارا با کیفیتی خوب و همانند پوستر چاپ می‌کند .

استیکر تبلیغاتی چه خصوصیت هایی را دارا میباشد؟

دستگاههای چاپ Out door ( سالونت بیس ) : کیفیت میانگین با ماندگاری در بین 8 ماه تا 2 سال ( بسته به مدل جوهر مصرفی ) بر روی خودرو و ماندگاری دربین 1 سال تا چهار سال ( بسته به دسته جوهر ) برای استیکرهای روی شیشه فروشگاهها و تابلوهای رمز درب فروشگاه ها .

 

جور جوهر : مهم ترین بخش چاپ در هر عمل چاپی دسته جوهر مصرفی می باشد , جوهرها در گونه های متفاوتی جانور هستند از جوهرهای چینی ارزان ارزش تا جوهرهای چینی سکو یک و همینطور جوهرهای ساخت سرزمین کره جنوبی یا این که جوهرهای اروپایی و جوهرهای آمریکایی . در‌حالتی که ماندگاری رنگ استیکرهای چاپ شده برایتان حیاتی است پیشنهاد ما به شما چاپ استیکر با جوهر های آمریکایی است , این جوهر طی سالیان قبلی اثبات کرده که مطمئن ترین و ماندگارترین جوهر چاپی است , در صورتی‌که تصمیم برای چاپ روی کامیون و یا این که اتوبوس یا این که روی شیشه فروشگاهها را دارید حتماً از این جوهر به کار گیری نمائید .

 

کاربردهای استیکر

 

چاپ استیکر یا این که وینیل در صنعت های بیشماری به فعالیت می رود , از صنعت های غذایی و بسته بندی تا همگی صنعت های تولیدی و صنعتی که نیاز به لیبل های پشت چسبدار دارا‌هستند .

 

البته بخش اعظم ترین استعمال استیکر در صنعت تبلیغات تجاری می باشد , تبلیغات گونه های موسسات غذایی و آفریننده های ماده های شوینده تا ساخت کنندگان تولید ها آرایشی و بهداشتی و همینطور چاپ و تبلیغات بر روی اتوبوسهای کمپانی واحد یا این که چاپ و نصب استیکر بر روی اشکال ماشینهای پخش و یخچالهای صنعتی .

 

نوعی از استیکرها نیز برای تزئین فضای درون منزل یا این که دفتر به کارگیری میشود که ولی این جور از استیکر در تخصص کاری ما نمی باشد و ما صرفا شغل های چاپی را انجام می‌دهیم .

 

بعضا از استیکرها نیز به صورت خویش رنگ جان دار هستند که به آن‌ها اصطلاحاً روز رنگ گفته میشود و این گونه از استیکرها در رنگهای متفاوتی از سبز و آبی رنگ و قرمز‌رنگ و زردرنگ تا مشکی و طوسی و طلایی وجود دارا‌هستند , از این جور استیکر غالبا برای برش شبرنگ و برای برش حروف جهت نصب روی شیشه فروشگاهها یا این که جهت نصب بر روی ماشینها استعمال میشود .

 

در‌صورتی‌که علاقمند به جزئيات موضوعات ذکر شده ميباشيد بر بالای همین کاغذ برای همگی مورد ها ذکر شده لینک و پیوند گذارده شده و در صفحه های آنان مفصلاً راجع به موضوعات گوناگون توضيح داده شده كه ميتوانيد بسته به دسته عشق مندیتان آن‌ها‌را دنبال كنيد .

 

همینطور برای دانایی از طرز چسباندن استیکر بر روی سطح ها متفاوت می توانید به بخش شیوه نصب استیکر مراجعه نمایید .

استیکر تبلیغاتی :

استیکر تبلیغاتی و یا این که برچسب تبلیغاتی که با اسم وینیل هم شناخته می شود , از جمله ابزار تبلیغاتی است که ذهن و اندیشه مخاطب را مورد انگیزه قرار می دهد . استیکر تبلیغاتی در اشکال متفاوتی ساخت می‌شوند که مال آن از پی او سی بوده و مقابل آب و پاره شدن زیاد مقاوم می باشند . استیکرهای تبلیغاتی می‌توانند به دلیل خواص چسبندگی شان در محیط های متعدد متعددی از جمله کف محیط مغازه , فروشگاه یا این که خیابان , بر روی درب دکان ها , بر روی بدنه اتوبوس ها و کامیون ها , و . . . نصب شوند . استعمال از استیکر تبلیفاتی در مرحله شهر منجر می شود تا دیده مخاطب مدام به دیدن این تبلیغ عادت کرده و در ذهن آن حک شود , و از حیث تجاری , بخشی از روند مارک سازی صورت پذیرد . استیکرهای تبلیغاتی میتوانند بر روی سطح ها متمایز از جمله شیشه , آینه , چوب , رنگ روغن , پلاستیک و . . . نصب شوند . استیکر های تبلیغاتی ایده گستر در دو دسته عرضه می‌شوند .

 

1 - استیکر تبلیغاتی شیشه ای

2 - استیکر تبلیغاتی شیری



:: موضوعات مرتبط: چاپ استیکر , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: