پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین اندازه برای تراکت های شما کدامند؟
نوشته شده در سه شنبه 24 مهر 1397
بازدید : 776
نویسنده : کیانی

این سوالی است که ممکن است ذهن تمام موسساتی که برای اولین بار قصد چاپ تراکت را دارند به خود مشغول کند. عموما تراکت ها بر حسب موارد استفاده سایزهای متفاوتی را به خود می گیرند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت :

كاغذهای با سایز A7

ابعاد در نظر گرفته شده برای این سایز 105 در 74 میلی متر است. این سایز کوچکترین سایزی است که به شما در چاپ تراکت پیشنهاد می شود. با استفاده از این سایز از تراکت می توانید پیشنهادات مختلف خود را به گوش عموم برسانید. در هنگام طراحی این نوع تراکت باید همه چیز کوتاه و مختصر باشد چرا که فضای کافی برای نوشتن وجود ندارد.

كاغذهای با سایز A6

کاغذهای A6 همانند اندازه یک کارت پستال هستند. ابعاد این کاغذ 148 در 105 میلی متر است که به شما امکان ارائه پیام دلخواهتان را می دهد. از این کاغذ عموما برای اکثر چاپ تراکت ها استفاده می شود. چرا که علاوه بر داشتن فضای کافی، سبک و کوچک است. از این نوع کاغذ می توانید برای دادن پیشنهادات ویژه و یا اطلاع رسانی به مشتریان جدید استفاده کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید.

كاغذهای با سایز A5

A5 کاغذ دیگری است که مورد توجه بسیاری از کمپانی های و موسسات قرار می گیرد. چرا که با استفاده از فضای زیادی که در اختیار دارند می توانند پیام خود را به صورت کامل به عموم برسانند. این کاغذ در ابعاد 148 در 210 میلی متر به چاپ میرسد و یک راه موثر برای فروش کالا، در داخل نمایشگاه ها، قرار دادن درب منازل و کمپین های بازاریابی می باشد. این کاغذ بهترین گزینه برای تبلیغات است و پیشنهاد می کنیم آن را در بین لیست کارهای تبلیغاتی خود قرار دهید.

كاغذهای با سایز A4

کاغذ A4 شاید به نظر دارای فضای کافی و مناسب برای توضیحات مختلف باشد، اما چیزی که در مورد چاپ تراکت ها بسیار مهم است این است که مشتری بتواند آن را به راحتی با خود حمل کند. کاغذ های A4 عموما دارای ابعاد 297 در 210 میلی متر هستند و با اینکه دارای فضای کافی هستند اما شاید برای مشتریان چندان جالب نباشد. عموما از این سایز کاغذ برای توضیحات در مورد یک محصول استفاده می شود.

كاغذهای با سایز DL

این نوع از کاغذها 1/3 کاغذ های A4 و در ابعاد 210 در 99 می باشند. این کاغذ ها به راحتی در جیب جا می شوند و می توانید از آن ها در نمایشگاه های تجاری استفاده کنید.

کاغذ مربعي

کاغذهای مربعی نوعی متفاوت از کاغذهای مخصوص چاپ تراکت هستند. انتخاب این نوع از تراکت ها سلیقه ای است. ابعادی که این نوع تراکت ها دارند در سه نوع 140 در 140، 148 در 148، 210 در 210 میلی متر می باشد. استفاده از این نوع کاغذ باعث برجسته شدن تبلیغات شما خواهد شد. 

منبع: چاپ تراکت خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ تراکت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ تراکت, چاپ تراکت فوری, چاپ تراکت ارزان, چاپ تراکت خانه طراحان سام ,



تاریخچه چاپ دیجیتال به چه زمانی برمیگردد؟
نوشته شده در چهار شنبه 11 مهر 1397
بازدید : 778
نویسنده : کیانی

تاریخچه چاپ دیجیتال

تاریخچه چاپ دیجیتال نسبت به چاپ از قدمت کمتری برخوردار است یعنی درست زمانی که یوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلمانی مطبوعاتی را ایجاد کرد که به واسطه آن تولید انبوه کتاب آغاز شد.

اولین چاپ های دیجیتال در اوایل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ دیجیتال هر تصویر را مجموعه ای پیچیده از اعداد و فرمول های ریاضی در نظر میگیرد.

این تصاویر بعنوان یک ماتریس نقطه ای به نام پیکسل ذخیره می شوند، که به این فرآیند دیجیتال کردن گفته میشود.

در مرحله بعد تصاویر دیجیتالی شده برای کنترل رسوب جوهر، تونر یا قرار گرفتن در معرض انرژی الکترومغناطیسی برای تولید داده ها استفاده می شوند.


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام, قیمت چاپ دیجیتال, تاریخچه چاپ دیجیتال ,



انواع چاپ بروشور کدام است؟
نوشته شده در دو شنبه 2 مهر 1397
بازدید : 599
نویسنده : کیانی

چاپ بروشور دو لت

بروشورها را در سایز دلخواه آماده و به صورت 2لت و یا 3لت و یا بیشتر چاپ می کنند. 

این بروشور ها خط تا خورده و تعداد لت در واقع تعداد صفحات ایجاد شده توسط خط تا می باشد.بروشور 2 لت دارای یک خط تا می باشد.

چاپ بروشور سه لت

بروشورهای سه لت دارای دو خط تا می باشد و پر طرفدار است. 

بهتر است سایز و اندازه لت ها نیز با یکدیگر هماهنگ باشند. به این منظور اندازه کاغذ را باید به طور مساوی بین لت ها تقسیم بندی کرد. دقت داشته باشید که هر کدام ازلت ها باید 4 میلی متر از کناره ها و خط تا فاصله داشته باشند تا نوشته ها به درستی نمایش داده شوند. پس از تعیین اندازه بروشور، نوع چاپ را نیز مشخص کنید چرا که نوع چاپ به اندازه بروشور بستگی دارد. 
نوع دیگری از بروشورها نیز موجود است که خط تا ندارند و به اصطلاح به آنها تک لت می گویند. 

منبع : چاپ بروشور خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ بروشور , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بروشور, چاپ بروشور سه لت, چاپ بروشور دو لت, چاپ بروشور خانه طراحان سام ,