پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 281
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال چیست؟

اصطلاح چاپ دیجیتال اغلب به چاپ در جایی اشاره دارد که تیراژ محصول کم است و کار باید فوراً آماده شود. اما در این مقاله ما به چاپ دیجیتالی چاپهای رنگی و سیاه و سفید و چاپهای ساخته شده با چاپگر اشاره می کنیم. دستگاه های چاپ دیجیتال در واقع چاپگرهایی هستند که می توانند بر روی انواع کاغذ چاپ کنند. این کاغذها مانند زرق و برق ، کاغذ نوشتاری ، کاغذ کرافت ، کتانی و ... با کیفیت های مختلف.




بازدید : 1624
نویسنده : کیانی

بنر تبلیغاتی چیست و مهمترین مزایای استفاده از آن چیست؟
در دنیای رقابتی امروز ، صاحبان مشاغل از انواع روش های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود ، افزایش فروش و برند استفاده می کنند. تبلیغات به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود. به این ترتیب ، استفاده از شبکه های اجتماعی (تلگرام / اینستاگرام) ، تبلیغات بنری ، تبلیغات گوگل ، گزارش تبلیغات و غیره. می توان از آن به عنوان انواع روش های تبلیغات آنلاین و همچنین تبلیغات روزنامه ها و مجلات محیطی ، عمومی و تجاری استفاده کرد. تبلیغات (بنر های تبلیغاتی در داخل و خارج از شهر) از تبلیغات تلویزیونی و به به عنوان انواع روش های تبلیغات آفلاین نام برد.

مزایا و معایب تبلیغات آنلاین و آفلاین

این روشها همچنین دارای مزایا و معایبی هستند ، به عنوان مثال ، استفاده از تبلیغات آنلاین به صاحبان مشاغل کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را به شبکه ها و سایت های اجتماعی خود جذب کنند و استفاده از تبلیغات آفلاین به محصولات و خدمات اجازه می دهد تا به طور گسترده تری نمایان شوند.

اما معایبی نیز وجود دارد که باید به آنها توجه شود ، یکی از این معایب هزینه بالای این نوع تبلیغات برای صاحبان مشاغل است. تبلیغات در این رسانه ها علاوه بر هزینه زیاد ، برای مخاطبان شما است و نه برای مخاطبان شما.


بنر چیست؟
بروشور یک بروشور قابل چاپ و ملموس است که صاحبان مشاغل برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود یا تبلیغ رویداد یا نمایشگاهی که در آن شرکت کرده اند از آن استفاده می کنند. مهم نیست که شما صاحب یک تجارت کوچک یا بزرگ هستید ، می توانید پیام تبلیغاتی خود را مستقیماً برای مخاطبان اصلی چاپ کنید و از چاپ بنر تبلیغاتی برای تبلیغات خود استفاده کنید.
مزایای مهم استفاده از بنر
در این مقاله ، ما می خواهیم به 6 مزیت مهم استفاده از رساله اشاره کنیم:

مخاطبان اصلی را هدف قرار دهید
استفاده از تراکت یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات چاپی است تا پیام شما را به مخاطبان برساند. مردم علاقه مند به خواندن مطالبی هستند که نیازهای آنها را برآورده می کند. می توانید پیام خود را با یک عبارت تبلیغاتی کوتاه به مخاطبان اصلی خود برسانید.

اطلاع رسانی سریع و آسان
شما می توانید محصولات یا خدمات خود را با نوشتن یک پیام متنی تبلیغاتی در معاهده ارائه دهید. همچنین ، با وارد کردن شماره تماس ، آدرس شرکت ، آدرس سایت و حتی آدرس رسانه های اجتماعی ، از مخاطبان خود بخواهید برای اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.

ملموس بودن و نمایان بودن
ملموس و قابل مشاهده بودن یکی از مزایای استفاده از معاهده است. زیرا مطمئن می شوید که پیام شما مستقیماً به مخاطب می رسد. استفاده از خلاقیت ، نوع و مواد کاغذی بسیار مهم است. اگر رساله از مواد مناسب ، کاغذ مناسب و بسیار خلاق تهیه شده باشد ، تأثیر فوق العاده ای بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت.

اقتصادی باشد
همانطور که گفته شد ، روش های تبلیغاتی گران قیمت دیگری نیز وجود دارد که مخاطب اصلی را هدف قرار نمی دهد. چاپ یک تراکت هزینه های تبلیغات را تا حد زیادی کاهش می دهد و یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که پیام شما را با هزینه کمتر به مخاطبان اصلی می رساند.

بازاریابی سریع
وقتی در نمایشگاه یا رویدادی شرکت می کنید ، می توانید پیام تبلیغاتی خود را مستقیماً با ارائه یک برگه به ​​مخاطب ، به مخاطب منتقل کنید. از سوی دیگر ، با قرار دادن کد QR یا کد تخفیف در "معاهده" ، می توان مخاطب را متقاعد کرد که از تخفیف محصولات یا خدمات استفاده کند.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله زیر را بخوانید.

https://penzu.com/public/d20756df




مراحل اصلی چاپ شیشه کدام است؟
نوشته شده در جمعه 17 بهمن 1399
بازدید : 470
نویسنده : کیانی

چاپ شیشه قابلیت تکرار هر تصویر دیجیتالی روی شیشه به صورت دائمی است.

این بدان معنی است که شما می توانید به راحتی یک فضا را به صورت کاربردی سفارشی کنید ، جایی که می توانید یک تصویر ، تقلید از بافت ، الگوهای هندسی و انتزاعی و حتی عکاسی را روی صفحه شیشه ای که به راحتی قابل نصب است ، تولید کنید.

چاپ شیشه (یا به طور خاص تر ، شیشه فریت چاپ دیجیتال) شامل 3 مرحله اصلی است:

تبدیل فایل تصویر
یک نرم افزار فایل تصویر را به زبانی تبدیل می کند که چاپگر بتواند آن را درک کند. به این ترتیب چاپگر می داند که برای چاپ دقیق تصویر پرونده دیجیتال و مطابقت با رنگ آمیزی ، جوهر را روی شیشه بیاندازد.

چاپ
چاپگر تخت سنگین (که می تواند ورق های تخت شیشه را تا اندازه 2400 میلی متر در 3700 میلی متر بارگیری کند) مانند شیشه چاپگر اداری روی کاغذ چاپ می کند.

تعدیل
جوهر سرامیکی مورد استفاده برای چاپ حاوی فریت شیشه ای است. این همان چیزی است که باعث می شود جوهر پس از عبور از فر بیش از 600 درجه سانتیگراد با ورق مسطح شیشه به طور دائمی جوش بخورد.

مرحله آخر یک فرایند نصب ساده است که مانند هر قطعه شیشه دیگر با آن برخورد می شود ، اما دارای ویژگی ها و زیبایی های اضافی است.

 

منبع: چاپ شیشه خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ شیشه , ,



انواع تابلو فلکسی تبلیغاتی
نوشته شده در چهار شنبه 19 شهريور 1399
بازدید : 697
نویسنده : کیانی

تابلو فلکسی یک کدام از تابلو های تبلیغاتی مقرون به صرفه است که علاوه بر زیبایی , مشتمل بر نورپردازی هم میباشد . فلکسی در واقع نوعی متریال از تابلو فلکسی است که تحت عنوان تابلو رمز درب , تابلو دکان و تبلیغات محیطی از آن فایده گرفته می شود .

 

این تابلوها دارنده برگه هایی انعطاف پذیر می باشند . همینطور , خواص روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آن‌ها سبب شده‌است تا در قبال اشعه خورشید و وضعیت آب و هوایی تداوم بالایی داشته باشند . تابلوهای فلکسی به صورت مکعبی , ریلی , سپری و اسکلت فلزی در بازار جان دار هستند .

 

برای ساخت تابلوهای فلکسی از پوشش فلکس مصرف شده و برای نور آن از چراغ های فلوروسنت ( مهتابی ) به کارگیری می شود .

 

به طور کلی فلکسی را دو مدل کره ای و چینی تشکیل می دهند .

 




بنر و روش ی چاپ آن
نوشته شده در دو شنبه 6 مرداد 1399
بازدید : 618
نویسنده : کیانی

بنر و روش ی چاپ آن

بنر چیست ؟

 

بنر درفش یا این که تکه‌ ای پارچه است که دربردارندهٔ یک نشانه , نشان‌ واره , شعار , یا این که پیامی دیگر است . البته امروزه بنر تجارتی بزرگ برای ساخت کنندگان تابلو و اعلان ها است . تقریب زده شده‌است که ۴۰ % سود فروشگاه تابلو سازی از بنر های سفارشی است . پس آنها خیر فقط دارای شهرت می باشند بلکه دوچندان با فایده هم می‌باشند . بازار بنرها زیاد گسترده است . از تیراژ و حجم کم تا بسیار به فروش میرسد . فراگرفتن درست ساخت , فروش و نصب بنرها یک گام اصلی برای موفقیت در صنعت تابلوسازی است .

 

بنرها میتوانند با وینیل پشت چسبدار تزیین شوند , با رنگ پباده سازی شوند یا این که به صورت دیجیتالی چاپ گردند . چاپ یا این که طرح دستی فرقی نمی‌کند درهرصورت شما به یک PC ( رایانه همراه ) و اپلیکیشن پباده سازی گرافیکی عالی نیاز دارید . امکان های اپلیکیشن شما میتواند در زیبایی یا این که نقص طرح شما تاثیر بسزایی بگذارد .

http://www.samdhprint.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D8%A8%D9%86%D8%B1.html

اپلیکیشن های پرکاربردی که برای ساخت و پباده سازی بنر به عمل میروند عبارت از :

 

  • LXI MASTER
  • MASTER PLUS
  • COREL DRAW
  • FLEXI - SIGN

 

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,



چاپ گونه های استیکر چگونه انجام می شود؟
نوشته شده در سه شنبه 10 تير 1399
بازدید : 684
نویسنده : کیانی

چاپ اشکال استیکر یا این که وینیل

چاپ گونه های استیکر یا این که وینیل به صورت کاملاً تخصصی و در کیفیتهای متفاوت با ماندگاری رنگ طولانی و همینطور سازگار با محیط زیست برای فضای درون و برای نصب روی گونه های ماشینها و جاهای گوناگون بوسیله این موسسه انجام می شود .

 

استیکر چه می‌باشد ؟

 

استیکر یا این که وینیل متریالی است که از پی او سی ساخت شده , ضد آب و برعلیه پاره شدن ایستادگی مضاعف بالایی دارااست . در شرایطی‌که بخواهیم به صورت تماما ریشه ای به توضیحات آن بپردازیم بایستی بگوییم که استیکر یک لغت لاتین می‌باشد و در لهجه انگلیسی به همگی پشت چسبدارها اطلاق میشود و هر چیزی که چسب داشته باشد با اسم استیکر شناخته میشود و خویش کلمه و واژه stick به معنای چسباندن و sticker به معنای صفحه خویش چسب می‌باشد . اسم مهم و تجاری استیکر : وینیل ( vinyl ) می‌باشد که در کشور‌ایران با اسم استیکر جا افتاده و با این نام شناخته میشود .

 http://www.samdhprint.com/%DA%86%D8%A7%D9%BE-%D9%88%DB%8C%D9%86%DB%8C%D9%84.html

گونه های استیکر

 

استیکرها اشکال متفاوتی دارا هستند که در اینجا به بعضا از آن‌ها اشاره می‌کنیم :

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ استیکر , ,



چاپ استیکر شیشه چگونه انجام می‌شود؟
نوشته شده در دو شنبه 8 ارديبهشت 1399
بازدید : 1697
نویسنده : کیانی

ارزش چاپ استیکر روی شیشه

با چاپ استیکر روی شیشه می‌توانید تبلیغات را به نیکی انجام دهید . ارزش چاپ استیکر روی شیشه بسته به عواملی انتخاب می شود , البته در مجموع این روش تبلیغاتی از طریق های ارزان برای تبلیغات به حساب آورده می شود . صاحبان کسب و عمل و ایجاد کنندگان و عرضه کنندگان سرویس ها می‌توانند از این روش برای بسط کسب و عمل خودشان فایده مارک . درین نوشتار سعی در آن داریم , موردها و نکات تاثیرگذار بر روی بها چاپ استیکر را ابلاغ کنیم .

 

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ استیکر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ استیکر , چاپ وینیل , چاپ استیکر شیشه ای , قیمت چاپ استیکر , خانه طراحان سام ,



انواع جنس کارت ویزیت برای چاپ چیست؟
نوشته شده در شنبه 3 اسفند 1398
بازدید : 630
نویسنده : کیانی

کارت ویزیت کارتی است از جنس‌ گلاسه، کتان یا PVC که سلایق، گرایشات، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان را نشان می‌دهد.

 

انواع کارت ویزیت های قابل چاپ:

 

چاپ کارت ویزیت گلاسه ویژگی‌های خاصی اعم از جلوه و ظاهر خاص و براق، دوام و ماندگاری زیاد، وضوح رنگی بالا، تبلیغات با هزینه کم، کم جا و قابل حمل بودن و ... را دارا می‌باشد.

 

چاپ کارت ویزیت کتان که حاوی اطلاعات مختلف اعم از نام افراد، نام شرکت، شماره تلفن و فکس، ایمیل، وبسایت و ... می‌باشد، نشان‌دهنده سلیقه‌ها، گرایش‌ها، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان است.

 

چاپ کارت ویزیت اندونزی بر روی مقوای 300 گرم کتان چاپ می شود. مقوای کتان بافت دار است و این بافت دارای تنوع می باشد.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون در سه نوع مات و براق و مخملی مات و در ابعاد و گرماژ مختلف انجام می‌گیرد.

وجود سلفون روی کارت ویزیت باعث حفاظت رنگ‌های چاپی در برابر تماس مستقیم دست می‌گردد بدین ترتیب طول عمر و ماندگاری رنگ چاپی در کارت ویزیت سلفون افزایش می یابد.

 

جنس کارت ویزیت گلاسه با سلفون براق مانند سایر کارت ویزیت‌های گلاسه از گلاسه است و چاپ کارت ویزیت سلفون براق بر روی کاغذهایی با گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر با دو نوع دور تیز و دورگرد طبق خواست مشتری انجام می‌گیرد.

 

کارت ویزیت مخملی جنسی از گلاسه در گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر و ظاهری مات دارد و بسیار شیک، زیبا و تاثیرگذار است و به علت داشتن کاغذی با بافت زیبا، نرم و روکش مخملی، لمس آن احساس خوبی را به مخاطبان منتقل می‌کند و آنان مایلند زمان بیشتری آن را در دستان خود نگه دارند.

 

کارت ویزیت لمینت از جنس‌ کاغذ گلاسه در ابعاد، گرماژ مختلف به صورت کارت ویزیت لمینت مات و براق چاپ می‌گردد.

چاپ کارت ویزیت لمینت جلوه و ظاهری خاص، براق و مات، دوام و ماندگاری و مقاومت زیاد و وضوح رنگی بالایی دارد.

 

چاپ کارت ویزیت لمینت مات در دو نوع دورگرد و دور تیز طبق خواست مشتری ارائه می‌شوند و روکش لمینت روی آن علاوه بر کیفیت بالا، ماندگاری، دوام و استحکام بیشتری نسبت به سلفون دارد چرا که سلفون نسبت به لمینت نرم تر است.

 

منابع: خانه طراحان سام

        فیلم مراحل چاپ کارت ویزیت

       Business card Wikipedia کارت ویزیت - ویکی پدیا، دانشنامه آزاد


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,



مراحل طراحی و چاپ استیکر چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 22 دی 1398
بازدید : 741
نویسنده : کیانی

طراحی و چاپ استیکر اگر درست و حرفه ای انجام گیرد می‌تواند به خوبی توجه مخاطب را به خود جلب کرده و جذابیت بصری زیادی ایجاد کند و همچنین گام موثری در دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن مطالب مورد نظر و تبلیغات شما باشد. 

با یک برچسب حرفه‌ای و زیبا می‌توان نمای ساده یک فروشگاه را تزئین کرده و مورد توجه مشتری قرار داد.

اگر می‌خواهید طرحی منحصر به فرد و ویژه برای استیکر خود داشته باشید کمی از ذهن خلاق خود کمک گرفته و طرح مورد نظر را پیاده سازی کنید یا اینکه از برنامه های گرافیکی مختلف برای خلق اثر خود استفاده کنید و یا به طراحان حرفه‌ای مراجعه کنید تا استیکر شما را به صورت خلاقانه طراحی کرده و جذابیت و گیرایی آن را بالا ببرند.

در نظر داشته باشید که هنگام طراحی، طرح خود را مطابق با اندازه کاغذ طراحی کنید تا از کادر بیرون نزند و کل صفحه را بپوشاند.

 

 

با انتخاب طرح کار چاپ استیکر آغاز می‌شود.

داشتن تجهیزات مناسب برای چاپ حرفه‌ای استیکر نیاز به دستگاه‌های مدرن و به‌روز دارد که در شرکت خانه طراحان سام این امکان فراهم بوده و در بالاترین کیفیت با بهترین جوهرهای اروپایی انجام می‌گیرد.

اگر می خواهید زمینه استیکر شما شیشه‌ای باشد از متریال استیکر شیشه ای استفاده کنید و توجه داشته باشید که چاپ آن باید به صورت آیینه ای انجام گیرد. اگر طرح شما دارای پس زمینه است و حفظ پس زمینه مهم است کاغذهای مخصوص چاپ لیبل و استیکر سفید (وینیل) گزینه مناسبی است. اگر دید از داخل به بیرون مد نظر است استفاده از مش به دلیل مشبک بودن مناسب است. 

پس از چاپ وینیل برای افزایش مقاومت و ماندگاری آن می توان‌ استیکر را لمینت مات یا براق کرد که هر یک مورد استفاده و شرایط و کاربرد خاص خود را دارد. استیکر مات نور را منعکس نمی‌کند بنابراین طرفداران زیادی دارد اما استیکر براق به دلیل بازتاب نور در عکسبرداری ایجاد مشکل می‌کند.

استیکرها را معمولا در مکان‌های پر رفت و آمد مانند دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری نصب می‌کنند. چاپ استیکر بر روی وسایل نقلیه یک ابزار تبلیغاتی خوب محسوب می‌شود که کاربرد بالایی هم دارد.

دو پارامتر در کیفیت چاپ استیکر موثر است:

-اولین پارامتر موثر در کیفیت چاپ استیکر نوع جوهر و دستگاهی است که برای چاپ استفاده می شود در شرکت خانه طراحان سام از دستگاه‌های چاپ فضای داخلی و خارجی شامل دستگاه‌های outdoor، indoor، فلت بد، یووی رول استفاده می‌شود. جوهر استفاده شده در چاپ از بهترین و مرغوبترین نوع جوهرهای اروپایی است که همین امر موجب افزایش کیفیت چاپ می‌گردد.

-دومین پارامتر نوع وینیل و کیفیت چاپ استیکر است.

 

منابع: چاپ استیکر در خانه طراحان سام

فیلم چاپ استیکر روی ماشین


:: موضوعات مرتبط: چاپ استیکر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ استیکر , چاپ وینیل , چاپ استیکر شیشه ای , قیمت چاپ استیکر , خانه طراحان سام ,



تاریخچه چاپ پارچه در گذشته چه بود؟
نوشته شده در دو شنبه 2 دی 1398
بازدید : 610
نویسنده : کیانی

چاپ روی پارچه از قدیمی‌ترین هنرهای دستی بشر است. تمایلی که بشر برای پوشش خود داشته و همچنین محیط پیرامون وی که در این زمینه برای او الهام بخش بوده است، سبب شده تا در طول سالیان طولانی هنرهای مختلفی از جمله پارچه بافی، چاپ نقش بر روی پارچه و در نهایت صنعت طراحی لباس ایجاد و رونق گیرد.

تولید طرح و نقش روی پارچه به وسیله باسمه یا قالب در سده چهارم پیش از مسیح در هند آغاز شده که مدتی بعد به چین راه یافته است. واژه‌ی چیت در زبان فارسی در واقع برگرفته از زبان هندی است.این پارچه‌ها بعدها با همان سبک به اروپا راه یافتند.چاپ باتیک نیز یکی از انواع چاپ سنتی است که ابتدا در چین و بعد در اندونزی رواج یافت و بوسیله ماده‌ای مقاوم (ترکیبی از سقز, موم و پارافین ) بر روی پارچه ابریشم انجام می‌شود.

چاپ پارچه در لغت به معنای رنگ کردن قسمت‌هایی از پارچه است که از این نظر با واژه رنگرزی متفاوت است؛ چرا که رنگرزی به معنای رنگ کردن کل سطح پارچه است به نحوی که همه‌ی قسمت‌ها با هم همرنگ می‌شود.

در کشور‌هایی که تمدن بشری در آن‌جا قدمت بیشتری دارد، صنعت چاپ پارچه با سرعت بیشتری پیشرفت کرده است.در کشورهای اسلامی و از جمله ایران با توجه به وجود احکام زیادی که در زمینه پوشش وجود داشت، استفاده از پارچه و لباس‌های گوناگون رونق بسیاری داشت. این پارچه‌ها بیشتر برای لباس استفاده می‌شد.  به طور مثال قلمکاری پارچه در ایران نمونه‌ی رشد و ترقی این صنعت است. قلمکاری پارچه نوعی پارچه چاپ شده به وسیله‌ی قالب‌های چوبی است. شهر‌های اصفهان، شیراز، بروجرد، همدان و رشت در این زمینه به پیشرفت زیادی دست پیدا کرده‌اند.


:: موضوعات مرتبط: چاپ پارچه , ,
:: برچسب‌ها: چاپ پارچه, چاپ روی پارچه, چاپ دیجیتال پارچه, چاپ مستقیم پارچه, خانه طراحان سام ,



چاپ بولتن چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 13 آذر 1398
بازدید : 1104
نویسنده : کیانی

چاپ بولتن در رنگ و طرح های متنوع، ابعاد 3a، 4a، 5a و جنس کاغذهای گلاسه یا تحریر با گرماژ 100 تا 300 گرم در خانه طراحان سام انجام می‌شود.

با چاپ اینگونه نشریات می‌توان به پرسش‌های کارکنان در خصوص مسائل مختلف پاسخ داد و همچنین با قسمت های فرهنگی، طنز، سرگرمی و ... اوقات فراغت كاركنان و خانواده هایشان را پر کرد.

طراحی و چاپ بولتن باید به گونه ای باشد که ظاهری چشمگیر و جذاب داشته و در نسخه های دیگر فونت، عكس های گرافيكی، بخش بندی و طبقه بندی مطالب، تيترها و ... تغيير زيادی نكند.

چاپ دیجیتال بولتن با دستگاه‌های دیجیتال گزینه ای بسیار مناسب جهت چاپ فوری انواع بولتن در تیراژ دلخواه مشتری و با کیفیت مطلوب ‏است.‏‏

سیمی کردن، منگنه لوپ، چسب گرم و سرد انواع صحافی هستند که پس از چاپ بولتن انجام می‌گیرد.

انواع چاپ بولتن

بولتن از لحاظ جنس(گلاسه یا تحریر)، تعداد صفحات، گرماژ (100 تا 130 گرم برای کاغذهای داخلی و 300 گرم برای کاغذ جلد)، ابعاد(3a، 4a، 5a ) و نوع روکش(سلفون مات و براق یا لمینت مات و براق) انواع مختلفی دارد که چاپ هرکدام از آن ها به نظر و سلیقه مشتری وکاربرد و نوع استفاده از آن بستگی دارد.

منبع: چاپخانه خانه طراحان سام


:: برچسب‌ها: چاپ بولتن, چاپ دیجیتال بولتن, چاپ خبرنامه, طراحی و چاپ بولتن ,



مقاله انواع استیکر
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1398
بازدید : 2514
نویسنده : کیانی

استیکر یا وینیل متریالی از جنس PVC است که در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل چاپ است و محدودیت چاپ ابعاد بزرگ با کنار هم قرار گرفتن استیکرها برطرف می‌شود.

 

 

چاپ استیکر ارزان یا وینیل، کاربرد تبلیغی و تزئینی و گاه هر دو را به‌صورت همزمان دارد. کاربرد تبلیغی آن برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول است که روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری به کار می‌رود.

در خانه طراحان سام چاپ استیکر به انواع چاپ استیکر شیشه‌ای، شیری، شبرنگ و مش تقسیم می‌شود و بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، چوب (MDF)، پلاستیک، گچ و غیره قابل‌نصب است. برای افزایش مقاومت استیکر در برابر سایش و خش و بالا بردن دوام و پایداری آن می توان از روکش لمینت گرم و سرد بر روی آن استفاده کرد. 

 

منبع: شرکت چاپ خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ استیکر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ استیکر , چاپ استیکر شیشه‌ای , چاپ استیکر ارزان , چاپ استیکر فوری , استیکر شبرنگ , استیکر مش , استیکر شیری , خانه طراحان سام ,



چاپ پشت نور چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 2 مهر 1398
بازدید : 693
نویسنده : کیانی

چاپ بک لایت چیست؟

 


واژه‎ ‎بک لایت‎ ‎یا‎ ‎بک لیت، برگرفته از عبارت‎ Backlit ‎در انگلیسی و به معنای تصویر یا زمینه‌ای ‏است که از پشت به وسیله نور روشن شده و یا از پشت نور به آن تابیده می‌شود.‏

چاپ تابلو بک لایت‎ ‎بر روی مدیاهایی انجام می شود که در تابلوهای بک لیت (نور از پشت) یا پشت چراغدار به کار می‌روند و اثر چاپ شده روی کاغذ بک لایت در یک قاب بک لایت از جنس آلومینیوم، پلکسی، چوب و ... قرار گرفته و برای زیباسازی و اثربخشی بیشتر با استفاده از یک نورپردازی خاص در معرض دید مخاطبین قرار می گیرد.

در چاپ تابلوهای بک لایت، مدیا توسط یک منبع نور مانند مهتابی، لامپ کم مصرف و یا مجموعه‌ای از لامپ ها (ال. ‏ای. دی) به صورت اس ام دی و ... از پشت روشن می‌شود و در شب و روز دارای نور زیاد بوده همچنین تصاویر و متون روی آن به صورت واضح دیده می‌شوند.

جنس مدیای چاپ بک لایت پارچه ای از فیلم‌‏های کوتینگ شده و پوشش دار توسط ماده‌ای مخصوص می‌باشد که نور را از خود عبور می‌دهند و سطح صاف و بدون بافت دارند و برای ‏استفاده در پرینترهای جوهر افشان یا لیزری ساخته شده‌اند.‏

نور ساطع شده از منبع نور، تصویر عکس را روشن کرده و به سطح کار جلوه‌ی بصری زیبایی، شبیه به ‏نمایشگرهای تلویزیونی، می دهد. تابلوهای بک لایت به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در رستوران‌ها و فست ‏فود‌ها، دفاتر کار و غرفه‌های نمایشگاهی، در شرکت ها برای معرفی محصولات و لوگوی شرکت، در مطب ‏پزشکان، داروخانه‌ها و دفاتر کار مهندسین‎ ‎، در منازل و محیط کار به عنوان ‏‎ ‎دکوراسیون داخلی، همچنین مکان های پر تردد مثل ‏سالن های فرودگاه، مترو، مراکز خرید، نمایشگاه‌ها و همچنین در شکل آسمان مجازی کاربرد دارد.

نوع چاپ تابلو بک لایت از نظر کیفیت، اندازه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد. این سبک از چاپ‌ها به شکلی صورت می‌گیرد که در برابر رطوبت ماندگاری بالایی داشته باشد.

این ماندگاری با استفاده از لمینت و یا چاپ یووی چندین برابر شود.

با استفاده از چاپ بک لایت روی استیکر و نصب روی شیشه به راحتی می‌توان از نور خورشید به عنوان منبع پشت نور استفاده کرد.

منبع: مرکز چاپ بک لایت


:: موضوعات مرتبط: چاپ بک لایت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بک لایت, چاپخانه بک لایت, بک لیت, بک لایت چیست, بک لایت پارچه‌ای ,



گزینه های مهم در طراحی کارت ویزیت
نوشته شده در دو شنبه 11 شهريور 1398
بازدید : 717
نویسنده : کیانی

طراحی کارت ویزیت همانند هر کار دیگری امروزه رایج شده است. اما خطاهای رایج ممکن است شما را ناکام بگذارد. فرض کنید شما یک مشتری هستید، یا یک طراح هستید و می‌خواهید یک کارت ویزیت را تا مرحله چاپ به پیش ببرید. اگر 7 نکته زیر را نمی‌دانید، لطفا کارت ویزیت طراحی نکنید. و هرگز برای چاپ به چاپخانه مراجعه نکنید!  

با در نظر گرفتن 7 نکته زیر در طراحی کارت ویزیت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حک کنید:

1- رنگ و سایز کارت ویزیت

هر فایلی که چاپ می‌شود، کاغذ مخصوص یا سایز مشخصی برای برش دارد. کارت ویزیت هم از این امر مستثنی نیست. به طور معمول سایز استاندارد کارت ویزیت 9.5 در 5.5 و 4.5 در 8.5 سانتی‌متر می باشد. اما این اطلاعات به تنهایی کافی‌ نیست. بهتر است با چاپخانه‌ای که کار می‌کنید، تماس بگیرید. مشاوران چاپخانه سایز مطلوب را به شما اطلاع می‌دهند.


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, طراحی کارت ویزیت, چاپخانه کارت ویزیت, رنگ کارت ویزیت, جنس کارت ویزیت ,



چاپ استیکر چیست؟
نوشته شده در شنبه 26 مرداد 1398
بازدید : 794
نویسنده : کیانی

چاپ استیکر یا چاپ وینیل متریالی نازک از جنس PVC است که پشت آن چسب‌دار می باشد و به علت ویژگی‌های فراوانی از جمله ضد آب و قابل شستشو، مقاوم در برابر پارگی، نصب و جداسازی آسان، مقاوم در برابر نور و سایر عوامل محیطی و ... امروزه در انواع، ابعاد، طرح و رنگ‌های مختلف در چاپ داخلی و همچنین سطوح فضای بیرونی کاربرد فراوانی در صنعت تبلیغات برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول بر روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری، کاربرد تزئینی در دکوراسیون فضاهای اداری و تجاری، غرفه‌های نمایشگاهی، اتاق‌های نشیمن معابر پربازدید و همچنین فضاهای خصوصی خانه مثل تزئینات آشپزخانه اتاق‌خواب و... چاپ استیکر ماشین روی بدنه خودرو (اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی و ...) دارد.


:: موضوعات مرتبط: چاپ استیکر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ استیکر, استیکر مش, استیکر تبلیغاتی, استیکر شبرنگ, استیکر شیشه‌ای ,



آموزش نصب کاغذ دیواری
نوشته شده در سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
بازدید : 829
نویسنده : کیانی

نصب کاغذ دیواری

۱- فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید: مراکز فروش کاغذ دیواری می توانند به شما در محاسبه اندازه گیری کاغذ دیواری کمک کنند، اما در اینجا یک راه حل سریع برای محاسبه به شما آموزش داده خواهد شد، یک دفترچه یادداشت بردارید وارتفاع وعرض دیوار اتاق را اندازه بگیرید به عنوان مثال، دو دیوار 12 متر در 8 متر و دو دیوار دیگر 11 متر در 8 متر می باشند.

12x8=96, 12x8=96, 11x8=88, 11x8=88. 96+96+88+88 = 368 مساحت کل دیوار مورد نظر

حالا شما با خودتان فکر می کنید، در مورد درب ها و پنجره ها، باید چه کنم؟ دیوارهایی که درو پنجره دارند متراژ در و پنجره از محاسبات کم می شود. برای اطمینان بیشتر از اینکه در حین نصب ، کاغذ دیواری شما کم نیاید و موجب وقفه در کار شما نگردد یک رول بیشتر محاسبه کنید چون فروشندگان موظف هستند رول های دست نخورده و باز نشده را از شما پس بگیرند.


:: موضوعات مرتبط: چاپ و نصب کاغذ دیواری , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری , کاغذ دیواری , نصب کاغذ دیواری , کاغذ دیواری سفارشی , کاغذ دیواری پوستری ,



تفاوت اصلی چاپ دیجیتال با چاپ افست در چیست؟
نوشته شده در شنبه 21 ارديبهشت 1398
بازدید : 708
نویسنده : کیانی

تفاوت چاپ دیجیتال و افست در چیست؟

اگر برای انجام خدمات چاپی خود به چاپخانه مراجعه کرده اید و بدنبال چاپ پوستر یا بروشور یا مواردی از این قبیل باشید، حتماً با این سوال که چاپ افست می‌خواهید یا چاپ دیجیتال مواجه شده‌اید.

این دو روش های امروز در صنعت چاپ هستند که هر کدام مزایا و معایبی مخصوص به خود را دارند. در این مقاله می‌خواهیم تفاوتهای این دو روش را با یکدیگر بررسی کنیم.

چاپ افست چیست؟

از این روش چاپ، برای چاپ‌های با تیراژ بالا استفاده می‌کنند. نمونه بارز آن، روزنامه‌هاست. در این روش، نیاز است تا صفحاتی از جنس آلومنیوم ساخته شود، به این صفحات زینک گفته می‌شود. برای طرح‌های رنگی، چهار زینک نیاز است. در دستگاه چاپ، رول‌های کاغذ قرار می‌گیرند. وقتی رول‌های کاغذ از محل زینک عبور می‌کنند، رنگ متناسب با طرح روی کاغذ نقش می‌اندازد.

در چاپ افست می‌توان از انواع کاغذها بهره برد. در این نوع چاپ، هزینه‌ها برای تیراژهای بالا، پایین می‌آیند؛ یعنی  تیراژهایی که بالاتر از ۱۰۰۰ عدد هستند. طبیعتاً برای چاپ‌های با تیراژ پایین نمی‌توان از این روش استفاده کرد؛ زیرا تهیه زینک‌ها برای تعداد پایین مقرون به صرفه نیست. از نظر زمان نیز چاپ افست خیلی زمان‌بر است؛ زیرا نیاز هست که قبل از انجام چاپ زینک‌ها تهیه شوند.

مزایای چاپ افست

یکی از مزایایی که چاپ افست دارد این است که کیفیت چاپ در آن بسیار بالا است. همچنین در این مدل چاپ می‌توان علاوه بر چهار رنگ از رنگ‌های دیگری نیز استفاده کرد.

در روش افست دستگاه یک بار شروع به کار می‌کند و تا پایان نمی‌توان موارد تعیین شده را تغییر داد.پس اگر می‌خواهید تعداد بالا چاپ بگیرید  این روش برای شما مناسب‌تر است و هزینه کمتری دارد. 

در عین حال باید زمان را نیز در نظر بگیرید؛ چون در این روش چاپ نیاز به تهیه زینک است. با چاپ افست می‌توانید روی کاغذهایی با جنس‌های مختلف چاپ را انجام بدهید. همچنین اگر در طرح‌تان از رنگ خاصی استفاده کرده‌اید و برایتان اهمیت دارد که صد‌در‌صد همان رنگ چاپ شود، بهتر است از روش چاپ افست استفاده کنید. در چاپ افست قابلیت کنترل ترکیب رنگ و به دست آوردن کیفیت بالا وجود دارد. رنگ‌های خاص مانند رنگ‌های مسی، طلایی، نقره‌ای و غیره را می‌توان در این روش با کیفیت بالا به دست آورد

چاپ دیجیتال چیست؟

نوع دوم برای چاپ، چاپ دیجیتال است. این نوع چاپ سختی‌های چاپ افست را ندارد. در این روش، رنگ‌ها یکجا بر روی کاغذ منتقل می‌شوند.

حتماً چاپگرهای خانگی جوهر افشان و لیزری را دیده‌اید. سیستم کار این چاپگرها روش دیجیتال است که با روش افست فرق می‌کند.

روش چاپ دیجیتال از نظر استفاده از رنگها قابلیت‌های چاپ افست را ندارد؛ زیرا در این روش فقط از چهار رنگ استاندارد سیاه و سفید استفاده می‌شود. بنابراین اگر به دقت رنگی بالایی نیاز دارید، بهتر است از چاپ دیجیتال استفاده نکنید.

مزایای چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال خانه طراحان سام سریع‌تر از چاپ افست است. از این چاپ برای تیراژهای پایین استفاده می‌کنند. در این روش ، نیازی به ساخته شدن زینک نیست و در نتیجه تعداد مشخصی برای قیمت‌گذاری ندارد.

 در این روش چاپ اگر بخواهید چاپ را متوقف کنید و تغییرات ایجاد کنید، امکان پذیر است. حتی می‌توان یک طرح را در چند حالت مختلف با تعداد مشخص چاپ کرد.

از روش چاپ دیجیتال نمی‌توان برای چاپ روی کاغذهایی با جنسهای گوناگون استفاده کرد. چاپ دیجیتال به علت محدودیت رنگها کیفیت پایین‌تری دارد؛ زیرا این چاپ فقط از رنگ‌های استاندارد بهره می‌برد. اگر تیراژ طرحی که می‌خواهید چاپ کنید بالاست، پیشنهاد می‌کنیم از این روش چاپ استفاده نکنید؛ زیرا هزینه‌های آن بیشتر از چاپ افست می‌شود.

منبع: http://www.samdhprint.com


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, چاپخانه, خانه طراحان سام, چاپ دیجیتال کتاب, قیمت چاپ دیجیتال ,



انواع لایت باکس و اندازه های آن
نوشته شده در چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 793
نویسنده : کیانی
 

ساخت لایت باکس

تابلو‎ لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت می‎باشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود.

انواع لایت باکس در خانه طراحان سام به شرح زیر می باشد:

لایت باکس دیواری

ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در طرفین سازه قرار می گیرد و به همین دلیل از قیمت پایین تری نسبت به نوع نور کف برخوردار است.

لایت باکس دیواری را به راحتی می توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن به دیوار نصب کرد.

لایت باکس آویز

ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است.

لایت باکس آویز را به راحتی می توان با قلاب تعبیه شده در بالای آن از هر سطحی آویزان کرد.

لایت باکس ایستاده

ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است.

منبع: http://www.samdhprint.com/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3.html


:: موضوعات مرتبط: لایت باکس , ,
:: برچسب‌ها: لایت باکس، ساخت لایت باکس، تابلو لایت باکس، لایت باکس خانه طراحان سام ,



چاپ دیجیتال چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 26 دی 1397
بازدید : 875
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال چیست

از دیرباز تاکنون، سیستم‌های چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ‌ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ‌ محسوب می‌شوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم. 

در دهه‌های گذشته برای چاپ تصاویر در تیراژ بالا از افست یا لیتوگرافی استفاده می‌شد؛ که از کیفیت و امکانات محدودی برخوردار بود؛ اما در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی، در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت چاپ، تغییرات اساسی ایجاد کرده است. 

چاپ دیجیتال، تازه‌ترین روش برای تبدیل تصاویر دیجیتال و با کیفیت به محصولات چاپی است. معمولا از این سیستم، برای تیراژ‌های پایین استفاده می‌شود. در ادامه به مزایای چاپ دیجیتال، کاربرد‌های آن، فرآیند، ابعاد و انواع چاپ دیجیتال می‌پردازیم. 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, قیمت چاپ, خانه طراحان سام, چاپخانه, چاپخانه دیجیتال ,



چاپ و خدمات پس از آن چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 21 آذر 1397
بازدید : 816
نویسنده : کیانی

شرکت خانه طراحان سام آمادگی خود را جهت چاپ هر گونه بنر، فلکس، پارچه، کاغذ دیواری، استیکر، مش، سولیت، بک لایت، فتوگلاسه، گلاسه، عکس، ترنسپرنت، بوم، متالایز، پلات لمینت، شاسی، فوم برد، لیبل، کارت ویزیت، کارت دعوت، ست اداری، کاتالوگ، بروشور، پوستر، تگ، تراکت، بولتن، برش دیجیتال، حکاکی، ساخت تندیس، ساخت انواع سازه های تبلیغاتی و چاپ مستقیم روی اجسام سخت و انواع متریالها در ابعاد مختلف و با کیفیت عالی و همچنین پذیرش کلیه سفارشات در این موارد را اعلام می دارد.

امید است با توجه به توانمندی شرکت و حسن سابقه ی آن بتوانیم نظر مدیران محترم دفاتر فنی را در این رابطه در سطح مطلوب جلب نمائیم.


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال تهران, قیمت چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام ,



چاپ فوم برد با چه دستگاهی انجام میشود؟
نوشته شده در یک شنبه 27 آبان 1397
بازدید : 677
نویسنده : کیانی

فوم برد تخته شاسی با هسته ای از جنس پلی استایرن است که سبک، قابل برش، دارای استحکام و مقاوم در برابر رطوبت است. فوم برد برای قابگیری چاپ و نصب عکس، پوسترهای تبلیغاتی، ایجاد استندهای تبلیغاتی شکل دار و علائم گرافیکی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. 

چاپ فوم برد در اندازه‌های مختلف در دستگاه فلت بد، با کیفیت رنگ مطلوب و ماندگار انجام می‌شود. 

PVC فوم در ضخامت های مختلف 2 ، 3، 5، 8، 10و 16 میلی متر و در ابعاد 122*244 به شما این امکان را می دهد تا در مکان ها و کاربری های مختلف تنوع انتخاب و صرفه جویی در هزینه را داشته باشید. 

فوم برد دو پوششه با ضخامت های 5 و 10 میلی متر و در صفحات 100*140 ، 90*120 ، 100*70 قابل استفاده در ابعاد مختلف می باشد. 

دستگاه برش دیجیتال در خانه طراحان سام این امکان را ایجاد کرده است تا برش فوم برد در طرح های متنوع و مختلف صورت گیرد . 


:: موضوعات مرتبط: چاپ فوم برد , ,
:: برچسب‌ها: چاپ فوم برد, چاپ روی فوم برد, فوم برد خانه طراحان سام, فوم برد چسبدار ,



4 دلیل چاپ بنر برای رشد سریع کسب و کار شما
نوشته شده در دو شنبه 21 آبان 1397
بازدید : 673
نویسنده : کیانی

همه ی ما اهمیت چاپ بنر را می دانیم و میدانیم که برای شناساندن کسب و کار خیلی عالی عمل می کند. کمک می کند پیام های خود را با مشتری ها ( مخاطبان) در میان بگذارید همچنین کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصویر می کشد. این نوع تبلیغات یک پارچه سفید در اختیار شما قرار می دهد و شما با خلاقیت می توانید کاری انجام دهید که مردم شما را دنبال کنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشی استاندارد است ولی گاها چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون از کسب و کار بیشتر سروصدا می کند. ممکن است هزینه و ترس از این که معروف نباشید شما را از این کار منصرف کند، ولی بدانید که دنیای بیرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهی نماهای کوچک می توانید از این پتانسیل محیط بیرون استفاده کنید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بنر خانه طراحان سام, چاپ بنر, چاپ بنر ارزان, چاپ بنر فوری ,



لایت باکس چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 7 آبان 1397
بازدید : 652
نویسنده : کیانی

لایت باکس چیست؟

مطمئناً تا به حال لایت باکس های زیادی را در خیابان‎ها، رستوران‎ها، مجتمع‎های تجاری، مراکز خرید، مترو، داروخانه‎ها، گالری‎ها، کافه‎ها، فست‎فودها و خیلی جاهای دیگر که نیاز دارند خدمات یا محصولات خود را با جلب توجه بالا در معرض نمایش قرار دهند دیده‎اید. 

تابلو لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت می‎باشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود. 

مزیت لایت باکس تبلیغاتی نسبت به بنر‎های تبلیغاتی ، منبع نوری است که از پشت تصویر(پوستر) به آن تابیده می‎شود و باعث می‎شود خدمات شما جذاب‎تر دیده شود. 

تکنولوژی UV به روزترین و جدیدترین متد چاپ لایت باکس در دنیا می‎باشد که با داشتن مقاومت بهتر در برابر تغییرات رنگ ناشی از نور آفتاب و کیفیت بسیار بالای چاپ هم فضاهای باز هم در فضاهای بسته برای کارهای تبلیغاتی استفاده می‎شود و همچنین در فضای مسقف به دلیل نوع نورپردازی داخل این قاب‎ها و کیفیت بسیار بالای چاپ در مواردی که نیاز به یک دکوراسیون داخلی متفاوت می‎باشد نیز می‎توان بهره گرفت. 


:: موضوعات مرتبط: لایت باکس , ,
:: برچسب‌ها: لایت باکس, لایت باکس تبلیغاتی, لایت باکس فریم لس, لایت باکس آلومینیومی, ساخت لایت باکس ,



بهترین اندازه برای تراکت های شما کدامند؟
نوشته شده در سه شنبه 24 مهر 1397
بازدید : 776
نویسنده : کیانی

این سوالی است که ممکن است ذهن تمام موسساتی که برای اولین بار قصد چاپ تراکت را دارند به خود مشغول کند. عموما تراکت ها بر حسب موارد استفاده سایزهای متفاوتی را به خود می گیرند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت :

كاغذهای با سایز A7

ابعاد در نظر گرفته شده برای این سایز 105 در 74 میلی متر است. این سایز کوچکترین سایزی است که به شما در چاپ تراکت پیشنهاد می شود. با استفاده از این سایز از تراکت می توانید پیشنهادات مختلف خود را به گوش عموم برسانید. در هنگام طراحی این نوع تراکت باید همه چیز کوتاه و مختصر باشد چرا که فضای کافی برای نوشتن وجود ندارد.

كاغذهای با سایز A6

کاغذهای A6 همانند اندازه یک کارت پستال هستند. ابعاد این کاغذ 148 در 105 میلی متر است که به شما امکان ارائه پیام دلخواهتان را می دهد. از این کاغذ عموما برای اکثر چاپ تراکت ها استفاده می شود. چرا که علاوه بر داشتن فضای کافی، سبک و کوچک است. از این نوع کاغذ می توانید برای دادن پیشنهادات ویژه و یا اطلاع رسانی به مشتریان جدید استفاده کنید و از این طریق فروش خود را افزایش دهید.

كاغذهای با سایز A5

A5 کاغذ دیگری است که مورد توجه بسیاری از کمپانی های و موسسات قرار می گیرد. چرا که با استفاده از فضای زیادی که در اختیار دارند می توانند پیام خود را به صورت کامل به عموم برسانند. این کاغذ در ابعاد 148 در 210 میلی متر به چاپ میرسد و یک راه موثر برای فروش کالا، در داخل نمایشگاه ها، قرار دادن درب منازل و کمپین های بازاریابی می باشد. این کاغذ بهترین گزینه برای تبلیغات است و پیشنهاد می کنیم آن را در بین لیست کارهای تبلیغاتی خود قرار دهید.

كاغذهای با سایز A4

کاغذ A4 شاید به نظر دارای فضای کافی و مناسب برای توضیحات مختلف باشد، اما چیزی که در مورد چاپ تراکت ها بسیار مهم است این است که مشتری بتواند آن را به راحتی با خود حمل کند. کاغذ های A4 عموما دارای ابعاد 297 در 210 میلی متر هستند و با اینکه دارای فضای کافی هستند اما شاید برای مشتریان چندان جالب نباشد. عموما از این سایز کاغذ برای توضیحات در مورد یک محصول استفاده می شود.

كاغذهای با سایز DL

این نوع از کاغذها 1/3 کاغذ های A4 و در ابعاد 210 در 99 می باشند. این کاغذ ها به راحتی در جیب جا می شوند و می توانید از آن ها در نمایشگاه های تجاری استفاده کنید.

کاغذ مربعي

کاغذهای مربعی نوعی متفاوت از کاغذهای مخصوص چاپ تراکت هستند. انتخاب این نوع از تراکت ها سلیقه ای است. ابعادی که این نوع تراکت ها دارند در سه نوع 140 در 140، 148 در 148، 210 در 210 میلی متر می باشد. استفاده از این نوع کاغذ باعث برجسته شدن تبلیغات شما خواهد شد. 

منبع: چاپ تراکت خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ تراکت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ تراکت, چاپ تراکت فوری, چاپ تراکت ارزان, چاپ تراکت خانه طراحان سام ,



تاریخچه چاپ دیجیتال به چه زمانی برمیگردد؟
نوشته شده در چهار شنبه 11 مهر 1397
بازدید : 778
نویسنده : کیانی

تاریخچه چاپ دیجیتال

تاریخچه چاپ دیجیتال نسبت به چاپ از قدمت کمتری برخوردار است یعنی درست زمانی که یوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلمانی مطبوعاتی را ایجاد کرد که به واسطه آن تولید انبوه کتاب آغاز شد.

اولین چاپ های دیجیتال در اوایل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ دیجیتال هر تصویر را مجموعه ای پیچیده از اعداد و فرمول های ریاضی در نظر میگیرد.

این تصاویر بعنوان یک ماتریس نقطه ای به نام پیکسل ذخیره می شوند، که به این فرآیند دیجیتال کردن گفته میشود.

در مرحله بعد تصاویر دیجیتالی شده برای کنترل رسوب جوهر، تونر یا قرار گرفتن در معرض انرژی الکترومغناطیسی برای تولید داده ها استفاده می شوند.


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام, قیمت چاپ دیجیتال, تاریخچه چاپ دیجیتال ,



انواع چاپ بروشور کدام است؟
نوشته شده در دو شنبه 2 مهر 1397
بازدید : 599
نویسنده : کیانی

چاپ بروشور دو لت

بروشورها را در سایز دلخواه آماده و به صورت 2لت و یا 3لت و یا بیشتر چاپ می کنند. 

این بروشور ها خط تا خورده و تعداد لت در واقع تعداد صفحات ایجاد شده توسط خط تا می باشد.بروشور 2 لت دارای یک خط تا می باشد.

چاپ بروشور سه لت

بروشورهای سه لت دارای دو خط تا می باشد و پر طرفدار است. 

بهتر است سایز و اندازه لت ها نیز با یکدیگر هماهنگ باشند. به این منظور اندازه کاغذ را باید به طور مساوی بین لت ها تقسیم بندی کرد. دقت داشته باشید که هر کدام ازلت ها باید 4 میلی متر از کناره ها و خط تا فاصله داشته باشند تا نوشته ها به درستی نمایش داده شوند. پس از تعیین اندازه بروشور، نوع چاپ را نیز مشخص کنید چرا که نوع چاپ به اندازه بروشور بستگی دارد. 
نوع دیگری از بروشورها نیز موجود است که خط تا ندارند و به اصطلاح به آنها تک لت می گویند. 

منبع : چاپ بروشور خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ بروشور , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بروشور, چاپ بروشور سه لت, چاپ بروشور دو لت, چاپ بروشور خانه طراحان سام ,



دلایل اصلی استفاده از چاپ دیجیتال چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 26 شهريور 1397
بازدید : 495
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال جالب ترین اتفاقی بود که در 30 سال اخیر در صنعت چاپ پدید آمد. اما ممکن است بیشتر افراد آن را به درستی نشناسند!

آیا می دانستید که چاپ دیجیتال برای چاپ در تعداد کم موثر است و این کار را روز به روز سریعتر انجام می دهد. برخلاف چاپ افست که به روش سنتی از قالب ها و نوارها استفاده می کند؛ در این نوع چاپ شما فایل را انتخاب و آن را به راحتی چاپ می کنید.

تاجران و فعالان تجاری اگر چاپ دیجیتال را بشناسند، از این تکنولوژی جدید سود کلانی بدست می آوردند. البته اگر درباره ی آن بدانند!

در این مقاله ما فقط به 7 دلیل اشاره کرده ایم که شما را به استفاده از نوع دیجیتال چاپ تشویق می کند.

1- در چاپ با تعداد کم حتی یک برگه خیلی باصرفه تر است. به طور جدی هزینه چاپ شما پایین می آید حتی اگر کار شما تمام رنگی باشد. اما در چاپ افست مشتری ها همیشه مجبورند بیش از نیازشان چاپ کنند. هنوز هم بیشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر می دهند.

2- بروشورهای شرکتتان را می توانید با تعداد کم در زمان برنامه ریزی شده چاپ کنید. چاپ دیجیتال سرعت خیلی بالایی دارد، به طوریکه در یک سفر کاری در عرض چند دقیقه کارت ویزیت هایتان را فوری به چاپ برسانید.

3- می توانید بروشور یا خبرنامه هایی را برای بازارهای مختلف چاپ کنید و بعد از بررسی اثربخشی آن را به چاپ انبوه برسانید.

4- با تکنولوژی جدید "subset" چاپ دیجیتال می توانید داده های متغیر را روی کارت پستال ها و سایر فایل های خود تغییر دهید. با این روش می توانید بازاریابی را شخص به شخص انجام دهید. طوریکه محتوای هر یک از آن ها منحصر به فرد باشد. برای این که کارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصی تر باشد، قالب و برخی از محتوای آن ثابت و برخی متغیر هستند.

5- هر یک از مدیران فروش یا نماینده های شما می توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند که به شیوه خاص نام و نشانی و مخاطب مخصوص آن ها روی برگه ی چاپ شده باشد.

6- با چاپ دیجیتال هر چند ماه یکبار می توانید محتوای بروشور خود را بروزرسانی و چاپ کنید. برای مثال به جای اینکه 8000 نسخه را در یک سال به چاپ برسانید می توانید هر دو ماه یکبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشید.

7- با این روش دیگر از چاپ زیاد و غیرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهید داشت و به مقدار نیازتان چاپ می کنید.

چاپ دیجیتال ممکن است به همه نیازهایتان جواب ندهد ولی برای چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسیار زیاد در چاپ گزینه خیلی خوبی است. آیا همه ی چاپخانه ها خدمات چاپ دیجیتال ارائه می کنند؟ نه همه ی آن ها! ولی بیشتر آن ها این خدمات را دارند.

شرکت چاپ خانه طراحان سام چاپ دیجیتال را با بهترین جوهرهای اروپایی به مشتری ارائه میدهد تا از مزایای بی نظیر چاپ شگفت زده شوید.


:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال خانه طراحان سام, خانه طراحان سام, قیمت چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال سام ,



مزایای چاپ کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 14 شهريور 1397
بازدید : 563
نویسنده : کیانی

چرا چاپ کاغذ دیواری در خانه های شما بهتر از رنگ کاری است؟

وقتی می خواهیم یک فضا را طراحی کنیم فاکتورهای زیادی دخیل می شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ی شما همه در طراحی تاثیر می گذارند. برای داشتن یک طراحی دلپسند، همه ی عناصر گفته شده ترکیب می شوند و یک الگوی خوب طراحی را نشان می دهند.

شما با روش های زیادی می توانید به این هدف دست یابید؛ ولی نهایتا چاپ کاغذ دیواری با روش دیجیتال است که همه عناصر تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ را دارد.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ و نصب کاغذ دیواری , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری, کاغذ دیواری, چاپ کاغذ دیواری سفارشی, چاپ کاغذ دیواری پوستری, قیمت چاپ کاغذ دیواری ,



نکاتی که قبل از چاپ کارت ویزیت باید بدانید
نوشته شده در جمعه 9 شهريور 1397
بازدید : 642
نویسنده : کیانی

بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.

انتخاب اسم شرکت، لوگو و برند

دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, کارت ویزیت, چاپ دیجیتال کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت تهران, قیمت چاپ کارت ویزیت ,



هدف از چاپ کارت ویزیت چیست؟
نوشته شده در شنبه 3 شهريور 1397
بازدید : 577
نویسنده : کیانی

مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است.

پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد.

مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

ما در مقاله زیر کارت ویزیت ها و چرایی موثر بودن آن را بررسی می کنیم.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت,کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت تهران,چاپ دیجیتال کارت ویزیت ,



روش دیجیتال چاپ بنر چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 22 مرداد 1397
بازدید : 585
نویسنده : کیانی

ارزیابی عملکرد یک شرکت چاپ دیجیتال فرآیندی زمان بر بوده و به صبر زیادی نیازمند است. انتخاب یک شرکت برای چاپ بنر نباید آسان گرفته شود. ما می گوییم این کار به اندازه برند سازی برایتان اهمیت دارد. گذشته از این ها، برند شما وقتی در یک بنر حضور دارد، پرستیژ و اعتبار شما را به دنیای بیرون نشان می دهد.

نکات خیلی زیادی وجود دارد که در انتخاب شرکت مناسب برای چاپ بنر فوری دخیل هستند. به هر حال در این مقاله ما به 4 نکته مهم برای انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر نیز اشاره خواهیم کرد.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر ارزان , چاپ بنر تبلیغاتی ,



چاپ دیجیتال؛ انتخابی مناسب برای چاپ بنر
نوشته شده در سه شنبه 16 مرداد 1397
بازدید : 635
نویسنده : کیانی

امروزه فرآیند و شیوه های چاپ دیجیتال گسترده شده است و اغلب اوقات موارد زیر به گوشمان می رسد:

چاپ افست لیتوگرافی
چاپ فلکسوگرافی 
چاپ دیجیتال
چاپ گراور

البته تکنیک های دیگر چاپ مثل چاپ فلوک، چاپ لترپرس، اینتالی، چاپ بالشتکی پدپرینتینگ و ترموگرافی هم توسعه یافته اند و کاربرد خاصی دارند. اما امروز می خواهیم منحصرا چاپ دیجیتال را معرفی کنیم. وقتی این مقاله را مطالعه کردید، انواع چاپ دیجیتال، ویژگی ها و برتری های آن را خواهید شناخت. از این رو در انتخاب نوع چاپ می توانید تصمیم درستی بگیرید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , قیمت چاپ دیجیتال , خانه طراحان سام ,



بازدید : 583
نویسنده : کیانی

تاریخچه چاپ دیجیتال نسبت به چاپ از قدمت کمتری برخوردار است یعنی درست زمانی که یوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلمانی مطبوعاتی را ایجاد کرد که به واسطه آن تولید انبوه کتاب آغاز شد.

اولین چاپ های دیجیتال در اوایل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ دیجیتال تهران هر تصویر را مجموعه ای پیچیده از اعداد و فرمول های ریاضی در نظر میگیرد.

این تصاویر بعنوان یک ماتریس نقطه ای به نام پیکسل ذخیره می شوند، که به این فرآیند دیجیتال کردن گفته میشود.

در مرحله بعد تصاویر دیجیتالی شده برای کنترل رسوب جوهر، تونر یا قرار گرفتن در معرض انرژی الکترومغناطیسی برای تولید داده ها استفاده می شوند.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال فوری , چاپ دیجیتال ارزان , قیمت چاپ دیجیتال ,



دلایل چاپ بنر برای رشد سریع کسب و کار شما
نوشته شده در یک شنبه 17 تير 1397
بازدید : 756
نویسنده : کیانی

همه ی ما اهمیت چاپ بنر را می دانیم و میدانیم که برای شناساندن کسب و کار خیلی عالی عمل می کند. کمک می کند پیام های خود را با مشتری ها ( مخاطبان) در میان بگذارید همچنین کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصویر می کشد. این نوع تبلیغات یک پارچه سفید در اختیار شما قرار می دهد و شما با خلاقیت می توانید کاری انجام دهید که مردم شما را دنبال کنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشی استاندارد است ولی گاها چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون از کسب و کار بیشتر سروصدا می کند. ممکن است هزینه و ترس از این که معروف نباشید شما را از این کار منصرف کند، ولی بدانید که دنیای بیرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهی نماهای کوچک می توانید از این پتانسیل محیط بیرون استفاده کنید.

ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین دلایل نصب بنر در محیط بیرون از کسب و کار و مزایای آن را در سال 2018 به شما معرفی کنیم.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت , کارت ویزیت , چاپ دیجیتال کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت تهران ,



چاپ اکوسالونت چه نوع چاپی است؟
نوشته شده در سه شنبه 12 تير 1397
بازدید : 577
نویسنده : کیانی

چاپ اکوسالونت چیست ؟

این روزها از چاپ اکوسالونت به عنوان یک چاپ ایده ال و مدرن یاد می شود. یکی از مهم ترین عوامل این امر بهبود در فناوری استفاده از جوهر در این نوع چاپ است.

در گذشته چاپ به وسیله جوهرهای سالونت بهره گرفته می شد. این جوهرها علاوه بر اینکه به سلامت افراد و محیط زیست آسیب وارد میکرد کیفیت و مرغوبیت بالایی را در بر نداشت.

به همین خاطر چاپ جدیدی با کیفیت بسیار بهتر و مرغوب تر با جوهرهای اکوسالونت مورد استفاده قرار گرفت که معایب کارهای قدیم را از بین برد.

 


:: برچسب‌ها: چاپ اکوسالونت, جوهر اکوسالونت, چاپ دیجیتال ,



5 نکته مهم در انتخاب شرکت چاپ بنر
نوشته شده در شنبه 2 تير 1397
بازدید : 602
نویسنده : کیانی

زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری در نظر بگیرید.

1- قابل اعتماد بودن

کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: بنر , چاپ بنر , شرکت چاپ بنر , قیمت چاپ بنر , چاپ بنر فوری ,



چاپ دیجیتال چه مزایایی دارد؟
نوشته شده در شنبه 19 خرداد 1397
بازدید : 708
نویسنده : کیانی

چاپ افست یکی از دو روش قدیمی است که یک پلیت یا زینک دارد که متریال روی آن قرار گرفته و چاپ می شود. این عمل همراه با انتقال جوهر صورت می گیرد که ممکن است رنگ ها در چند مرحله روی کاغذ اجرا شود. در حالی که در چاپ دیجیتال دستگاه جوهر را به طور مستقیم روی کاغذ یا پارچه می افشاند. معمولا کیفیت چاپ افست را بیشتر از چاپ دیجیتال می دانند، اما هزینه های اولیه زیادی دارد و اگر چاپ انبوه نباشد، هزینه بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال دارد. بنابراین چاپ دیجیتال جایگزین بسیار مناسبی بوده و مزایای زیادی هم دارد.

دوستدار محیط زیست

درست است که چاپ دیجیتال هم رنگ و مواد شیمیایی دارد ولی برخلاف روش های سنتی چاپ مثل افست، ماده های شیمیایی کمتری دارد. در هنگام چاپ یا قبل از آن مواد کمتری خصوصا در لایه بین کاغذ و لایه نهایی چاپ وجود دارد و نیازی ندارد که از پلیت های شیمیایی استفاده کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ , چاپ دیجیتال , قیمت چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال تهران ,



روش های چاپ دیجیتال
نوشته شده در یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
بازدید : 794
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال به سرعت بسیار زیادی نقش بازیگر اصلی را در صنعت چاپ به عهده گرفته است. به صورت گسترده ای هم در خانه ها با چاپگر های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های بزرگی مثل Epso و Canon دستگاه هایی را هم برای استفاده در خانه و مراکز چاپ دیجیتال تولید می کنند. تکنولوژی چاپ تا حد زیادی در هر دو حالت یکسان است. به عبارتی دیگر شما می توانید تکنولوژی چاپ دیجیتال را با مقیاس کوچکتری در خانه های خود استفاده کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ , چاپ دیجیتال , قیمت چاپ دیجیتال , چاپ فوری , چاپ ارزان ,



مزایای چاپ کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
بازدید : 685
نویسنده : کیانی

چرا چاپ کاغذ دیواری در خانه های شما بهتر از رنگ کاری است؟

وقتی می خواهیم یک فضا را طراحی کنیم فاکتورهای زیادی دخیل می شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ی شما همه در طراحی تاثیر می گذارند. برای داشتن یک طراحی دلپسند، همه ی عناصر گفته شده ترکیب می شوند و یک الگوی خوب طراحی را نشان می دهند.

شما با روش های زیادی می توانید به این هدف دست یابید؛ ولی نهایتا چاپ کاغذ دیواری با روش دیجیتال است که همه عناصر تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ را دارد.

چاپ دیجیتال کاغذ دیواری علاوه بر این که مزیت های زیبا شناختی دارد؛ طول عمر و دوام دیوارهای خانه شما را نیز تضمین می کند. همچنین می توان افزودنی های ظریف دیگر را هم به دیوار اضافه کرد. ایجاد عمق و بافت روی دیوار نیز جذابیت های بصری طراحی را افزایش می دهد. در رنگ کاری ساختمان استفاده از این ویژگی ها امکان پذیر و متداول نیست.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ و نصب کاغذ دیواری , ,
:: برچسب‌ها: چاپ , چاپ کاغذ , چاپ کاغذ دیواری , کاغذ دیواری , چاپ دیجیتال ,



چاپ یو وی چیست ؟
نوشته شده در دو شنبه 27 فروردين 1397
بازدید : 658
نویسنده : کیانی

چاپ UV نوعی از چاپ دیجیتال است که از اشعه فرابنفش استفاده می کند تا جوهر را خشک کند.

همان طور که پرینتر جوهر را بر روی سطح مورد نظر توزیع می کند، لامپ های UV مخصوص طراحی شده در دستگاه چاپ فورا ، اقدام به خشک کردن جوهر می کنند.

جالب است بدانید از نور فرابنفش در ابتدا برای خشک کردن سریع لاک ناخن ها در زمان مانیکور استفاده می شد ، پس از آن نور ماوراء بنفش به سرعت در بازارهای صنعتی و تجاری گسترش یافت.

از آنجا که اشعه یو وی فورا هر جوهر چاپی را خشک می کند، نقاط جوهر مرطوب فرصت پخش شدن پیدا نمیکنند و در نتیجه جزئیات بسیار دقیق تر می شوند جوهرهای UV با فرآیند فوتومکانیک خشک می شوند.

جوهر در معرض تابش چراغ های فرا بنفش قرارگرفته و بلافاصله از یک مایع به جامد با تبخیر بسیار کمی از حلال ها تبدیل میشود.

بنابراین شما می توانید تقریبا هر چیزی را (بتن، چوب، فلز، پلاستیک ،کاشی های سرامیکی، سنگ، فوم برد، شیشه، پلکسی، پارچه) که می خواهید با استفاده از جوهر های یووی چاپ کنید.

علاوه بر این، جوهر های UV در برابر تغییرات محیطی از جمله نور آفتاب و باران مقاوم بوده و مقاومت چاپ را در برابر کمرنگ شدن و رنگ پریدگی افزایش می دهد.

این فرایند سازگار با محیط زیست است زیرا باعث تولید مقدار کمی VOC (ترکیب آلی فرار)، بو و گرما می شود.


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ , چاپ دیجیتال , چاپ فوری , چاپ ارزان , چاپ دیجیتال , خانه طراحان سام , چاپ سام ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد