پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نگاهی به چاپ دیجیتال
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1396
بازدید : 603
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال چیست

امروزه دنیای چاپ دیجیتال برای همه از فردی که در خانه میخواهد عکس هایش را چاپ کند، تا مجموعه های بزرگی که چاپ دیجیتال را به صنعتی بزرگ تبدیل کرده اند باز است. با افزایش کیفیت چاپ، تاثیرگذاری چاپ دیجیتال نیز بسیار پررنگ تر گردیده است.

چاپ دیجیتال، سرعت پیشرفت صنعت چاپ را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید. اگر خیلی سریع به یک کار چاپی نیازدارید، قطعا چاپ دیجیتال بهترین گزینه شما خواهد بود. سرعت بالای چاپ دیجیتال بر کیفیت آن تاثیر نگذاشته است .شما حجم بالایی از چاپ را در کمترین زمان ممکن خواهید داشت.

چاپ دیجیتال تا به امروز ایده آل ترین روش چاپ بوده و بسیار پیشرفته تر از چاپ لیتوگرافی است . هم چنین ساده ترین و آسانترین روش چاپ محسوب میشود.

بهترین بعد مربوط به چاپ دیجیتال آپشن همه کار بودن آن است. شما می توانید تصویر، متن یا هر چیز دیگری را بر روی سطوح مختلف(سرامیک، سنگ، فلز،شیشه، چرم، فوم برد،پلکسی و بوم) چاپ کنید.

چاپ دیجیتال بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. جوهر کمتر، زمان کمتری مصرف می کند و به این دلیل شما هزینه کمتری را خواهید پرداخت.

امروزه، مصرف کنندگان بیشتر از هر زمان دیگری رنگ های بیشتری برای انتخاب دارند. با چنین طیف رنگی غنی، افراد و شرکت ها می توانند تصویر خاصی را که مد نظرشان است و نشان دهنده نام تجاری و شخصیت برندشان می باشد، به سادگی نمایش دهند.

مهارت های هنری هنوز هم مهم هستند وقتی که به دنیای چاپ دیجیتال قدم می گذارید، فردی که در پشت طراحی یا عکاسی قرار دارد هنوز مهم است. این تکنولوژی ممکن است بسیار پیشرفته باشد اما بدون مهارت طراحان و هنرمندان تصویر دلخواه خود را دریافت نخواهید کرد.

دنیای چاپ دیجیتال، فرآیند چاپ عکس و کیفیت آن را تغییر داده است. امروزه، عکس ها دارای پیکسل بالاتر هستند و چاپ دیجیتال ریزترین جزییات را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد. همچنین در خانه طراحان سام به راحتی می توانید تصاویر عکاسی خود را بر روی بوم، پارچه و سرامیک، سنگ، شیشه، چوب، پلکسی و غیره چاپ کنید.

 

منبع : خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ سام , قیمت چاپ دیجیتال , خانه طراحان سام , چاپ دیجیتال چیست ,