پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 583
نویسنده : کیانی

تاریخچه چاپ دیجیتال نسبت به چاپ از قدمت کمتری برخوردار است یعنی درست زمانی که یوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلمانی مطبوعاتی را ایجاد کرد که به واسطه آن تولید انبوه کتاب آغاز شد.

اولین چاپ های دیجیتال در اوایل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ دیجیتال تهران هر تصویر را مجموعه ای پیچیده از اعداد و فرمول های ریاضی در نظر میگیرد.

این تصاویر بعنوان یک ماتریس نقطه ای به نام پیکسل ذخیره می شوند، که به این فرآیند دیجیتال کردن گفته میشود.

در مرحله بعد تصاویر دیجیتالی شده برای کنترل رسوب جوهر، تونر یا قرار گرفتن در معرض انرژی الکترومغناطیسی برای تولید داده ها استفاده می شوند.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال فوری , چاپ دیجیتال ارزان , قیمت چاپ دیجیتال ,



چاپ اکوسالونت چه نوع چاپی است؟
نوشته شده در سه شنبه 12 تير 1397
بازدید : 577
نویسنده : کیانی

چاپ اکوسالونت چیست ؟

این روزها از چاپ اکوسالونت به عنوان یک چاپ ایده ال و مدرن یاد می شود. یکی از مهم ترین عوامل این امر بهبود در فناوری استفاده از جوهر در این نوع چاپ است.

در گذشته چاپ به وسیله جوهرهای سالونت بهره گرفته می شد. این جوهرها علاوه بر اینکه به سلامت افراد و محیط زیست آسیب وارد میکرد کیفیت و مرغوبیت بالایی را در بر نداشت.

به همین خاطر چاپ جدیدی با کیفیت بسیار بهتر و مرغوب تر با جوهرهای اکوسالونت مورد استفاده قرار گرفت که معایب کارهای قدیم را از بین برد.

 


:: برچسب‌ها: چاپ اکوسالونت, جوهر اکوسالونت, چاپ دیجیتال ,



5 نکته مهم در انتخاب شرکت چاپ بنر
نوشته شده در شنبه 2 تير 1397
بازدید : 602
نویسنده : کیانی

زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری در نظر بگیرید.

1- قابل اعتماد بودن

کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: بنر , چاپ بنر , شرکت چاپ بنر , قیمت چاپ بنر , چاپ بنر فوری ,