پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مقاله انواع استیکر
نوشته شده در چهار شنبه 29 آبان 1398
بازدید : 2514
نویسنده : کیانی

استیکر یا وینیل متریالی از جنس PVC است که در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل چاپ است و محدودیت چاپ ابعاد بزرگ با کنار هم قرار گرفتن استیکرها برطرف می‌شود.

 

 

چاپ استیکر ارزان یا وینیل، کاربرد تبلیغی و تزئینی و گاه هر دو را به‌صورت همزمان دارد. کاربرد تبلیغی آن برای نمایش لوگو و دیگر اطلاعات و خدمات فروش یک محصول است که روی دیوارها و سطوح شیشه‌ای ویترین‌ها و دیگر نقاط در نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، پاساژها و مراکز تجاری به کار می‌رود.

در خانه طراحان سام چاپ استیکر به انواع چاپ استیکر شیشه‌ای، شیری، شبرنگ و مش تقسیم می‌شود و بر روی سطوح مختلف مثل شیشه، چوب (MDF)، پلاستیک، گچ و غیره قابل‌نصب است. برای افزایش مقاومت استیکر در برابر سایش و خش و بالا بردن دوام و پایداری آن می توان از روکش لمینت گرم و سرد بر روی آن استفاده کرد. 

 

منبع: شرکت چاپ خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ استیکر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ استیکر , چاپ استیکر شیشه‌ای , چاپ استیکر ارزان , چاپ استیکر فوری , استیکر شبرنگ , استیکر مش , استیکر شیری , خانه طراحان سام ,