انواع تابلو فلکسی تبلیغاتی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع تابلو فلکسی تبلیغاتی
نوشته شده در چهار شنبه 19 شهريور 1399
بازدید : 700
نویسنده : کیانی

تابلو فلکسی یک کدام از تابلو های تبلیغاتی مقرون به صرفه است که علاوه بر زیبایی , مشتمل بر نورپردازی هم میباشد . فلکسی در واقع نوعی متریال از تابلو فلکسی است که تحت عنوان تابلو رمز درب , تابلو دکان و تبلیغات محیطی از آن فایده گرفته می شود .

 

این تابلوها دارنده برگه هایی انعطاف پذیر می باشند . همینطور , خواص روکش ابریشمی و پوشش کوتینگ آن‌ها سبب شده‌است تا در قبال اشعه خورشید و وضعیت آب و هوایی تداوم بالایی داشته باشند . تابلوهای فلکسی به صورت مکعبی , ریلی , سپری و اسکلت فلزی در بازار جان دار هستند .

 

برای ساخت تابلوهای فلکسی از پوشش فلکس مصرف شده و برای نور آن از چراغ های فلوروسنت ( مهتابی ) به کارگیری می شود .

 

به طور کلی فلکسی را دو مدل کره ای و چینی تشکیل می دهند .

گونه های تابلو فلکسی

 

تابلو های فلکسی مشتمل بر :

 

فلکسی چهره : این نوع از تابلوسازی به شیوه فلکس از دوتا قاب تشکیل‌شده که در قاب زیرین , مهتابی که دلیل روشنایی است بر روی ورق گالوانیزه تعبیه می شود .

تک قاب : این تابلو فلکسی از یک کادر درست شده شده‌است که روی پارچه قرار می‌گیرد و از پرژکتور برای نوردهی آن سود می‌برند . این قضیه از نگاه هزینه به صرفه خیس است .

 

اما تابلو های فلکسی مثل همگی تابلو ها نیاز به خدمت دهی و نگهداری دارا هستند . بعنوان نمونه خدمت مهتابی ها و امکانات فروغ و روشنایی از نکاتی است که می بایست مورد دقت قرار گیرد .

چه تفاوتی میان بنر و فلکسی وجود دارد؟

 

عبور روشنایی از کالا فلکس برخلاف بنر صرفا تفاوت دارای اهمیت در میان بنر و فلکسی هست . در‌حالتی که در ساخت تابلو فلکسی خویش نیازی به نوروفروغ ندارید می‌توانید از بنر استعمال فرمایید .

 

در حیث داشته باشید که چاپ فلکسی بخاطر وجود چراغ مهتابی درون تابلو , یه خرده تیره خیس از بنر است . در صورتیکه فلکسی نظیر بنر چاپ شود , در زمان شب که مهتابی روشن میشود , تابلو متبوع تا حد متعددی بی رنگ خواهد شد .

تفاوت بنر و فلکس

 

روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی داراست و مشتمل بر تصاویر و متونهاست .

 

یک درفش است که یک پیغام , لگو , سمبل را به مخاطبان خودمنتقل می نماید .

 

همانند پوسترها جهت تبلیغات پباده سازی و چاپ می گردند .

تابلوفلکسی چه چیزی است ؟

 

تابلو فلکسی دارنده صفحات قابل انعطافی می باشند که فعلا شایسته ترین جایگزین برای تابلوهای پلاستیک سابق میباشند .

جزئیات و خصوصیات تابلو فلکسی

 

کـشور های تولیـد کننده متریـال فلکس یا این که فلکسی کشورهای چـیـن و کـُره میباشند .

از شایسته ترین اشکال روکش تابلو فلکس جور کره ای آن می‌باشد .

 

در واقع متريال فلكسی به جنسی اطلاق مي شود كه نــور را از خویش عبور مي دهد در حالی كه بنر قابلیت و امکان عبور نوروروشنایی را ندارد و به طور معمول نوروروشنایی از جلو توسط پرژکتـور به آن تـابیده مي شود .

یکی‌از مزایای تابلو فلکسی ایستادگی در قبال نوروفروغ آفتاب و گرمای شدید است .

تفاوت بنر و فلکس

 

در واقع یکی تفاوت بنر و فلکس , توان عبور نوروفروغ از کالا فلکس می‌باشد .

برای تابلوهایی که نیازی به نوروفروغ از پشت ندارندبنر گزینش قابل قبولی خواهد بود و به وسیله پرژکتور میتوان فروغ موردنیاز بنر را محیـا نمود .

گونه چاپگر نيز در صدر بودن كيفيت چاپ نقش مضاعف مهمی داراست , به اين مفهوم كه در صورتیکه شما برای چاپ خویش از بنر كُره ایی استعمال كنيد البته دستگاهی كه با آن چاپ ميكنيد دارنده كيفيت پايين چاپ باشد , كار شما از كيفيت بالايی برخوردار نخواهد بود .

در حیث داشته باشید که فلکسی به طور معمول پاره ای تیره خیس چاپ میشود .

تابلو فلکسی چه میباشد و چه طور ساخته می شود؟

تابلو فلکسی یکی گونه های تابلو های تبلیغاتی دوست داستنی برای بخش اعظم کسب و امور است . درین مقاله تلاش داریم تا در رابطه با ساخت تابلو فلکسی داده ها کاملی در اختیار شما در اختیار بگذاریم . در سالیان اخیر ساخت تابلو فلکسی و نصب آن در راز در دکان ها زیاد ارتقاء یافته است . به نحوی که‌این ایام اکثر وقت ها تابلوهای تبلیغاتی از فرآورده تابلو فلکسی میباشند .

ساخت تابلو فلکسی

 

همان طور که گفته شد تابلو فلکسی , یکی گونه های تابلو های تبلیغاتی هست . Flexible به معنای انعطاف پذیر است . اسم فلکسی هم از این واژه به معنای انعطاف پذیر گرفته شده‌است . تابلو فلکسی از کالا متریالی هست که انعطاف پذیر است . مال تابلو فلکسی یه خرده مشابه به بنر می‌باشد البته با این تفاوت که فروغ و روشنایی را از خویش عبور می‌دهد . در حالی بنر های تبلیغاتی فروغ را از خویش عبور نمی دهند و می بایست از روبه رو به آن ها فروغ و روشنایی تاباند . بدین گونه تابلو ها , تابلو فلکسی رخ هم گفته می شود .

 

روکش تابلو فلکسی یا این که تابلو فلکس بافت نرمی دارااست و کالا آن از روکش ابریشمی و یا این که پوشش کوتینگ میباشد , به همین منظور است که روشنایی از آن عبور می نماید . در سالهای اخیر این دسته تابلو ها جایگزین خیر و خوبی به جای تابلو های پلاستیکی دیرین گردیده اند .

 

تابلو فلکسی به دلیل متریالی که داراست در قبال اشعه های خورشید , گرد و خاک , باد و رطوبت بالای هوا دوچندان مقاوم هست .

موردهای به کار گیری از تابلو فلکسی

 

مورد ها استعمال از تابلو فلکسی گوناگون می‌باشد البته اکثر زمان ها فروشگاه ها و کسب و عمل ها میتوانند از تابلو فلکسی برای راز درب به کار گیری نمایند . بیشترین مشتریانی که به تابلو سازی منزل طراحان سام برای ساخت تابلو فلکسی مراجعه می نمایند به شرح تحت میباشد :

 

ساخت تابلو برای بیلبورد های گوناگون

برای ساخت تابلو های تبلیغات محیطی و می‌دانی

ساخت تابلو فلکسی برای راز درب فروشگاه ها و مغازه ها

برای ساخت تابلوی موسسات

 

تابلو فلکسی به صورت ریلی , مکعبی , اسکلت فلزی و سپری ساخته می شود . گزینش هرکدام از این ها بر عهده مشتری میباشد . در هر حال پوشش تابلو از مال فلکس است .

 

سازه به ذوق و سلیقه مشتری در ساخت تابلو فلکسی می توان از نوروفروغ هم بهره مند شد . در‌این‌حالت‌ برای نور و روشنایی تابلو از چراغ مهتابی یا این که به عبارتی فلوروسنت به کار گیری می شود .

 

ولی فروغ و روشنایی تابلو فلکسی به دو صورت هست :

 

Front Light : که در‌این‌صورت‌ نوروروشنایی از جلو به تابلو می‌تابد . برای فروغ تابلو از جلو , از پروژکتور به کار گیری می شود .

Back Light : این مدل فروغ و روشنایی همگانی خیس هست . همان طور که در ابتدا گفته شد برای نوروروشنایی تابلو , چراغ ها در درون تابلو جایگذاری می شود .

 

تابلو فلکسی عموما در دو جور چینی و کره ای عرضه می شود . در شرایطی که دارایی کافی برای تهیه و تنظیم و پیشنهاد تابلو دارید , خوبتر است گونه کره ای آن را توصیه دهید . ولی در هر دو صورت این مدل تابلو ها نسبت به اشکال دیگر تابلو های تبلیغاتی و راز درب ارزش کمتری دارا هستند و مقرون به صرفه می‌باشند .

فرآیند ساخت تابلو فلکسی

 

تابلو سازی فلکسی از سال 1375 از مرز و بوم آلمان وارد کشور‌ایران شده‌است . از آن زمان تاکنون ساخت این جور تابلو تفاوت های متعددی نموده است . البته متاسفانه بخش اعظمی از تابلو سازی ها هنوز از شیوه ها و متد های سابق برای ساخت تابلو فلکسی به کارگیری می نمایند .

 

در تابلو سازی خانه طراحان سام روند ساخت تابلو فلکسی به شرح تحت می‌باشد :

در صدر نظیر هر پیشنهاد دیگر , مشتری می بایست توصیه خویش را ثبت کند .

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar17.jpg
امیر حسنی در تاریخ : 1400/6/23/2 - - گفته است :
ست فلزی در محکم سازی و نگهداری اجسام و اتصالات کاربرد فراوان دارد. یک کابل برق برای مهار شدن بر روی دیوار نیاز به بست کابل دارد. همچنین دو لوله متصل به هم، برای محکم شدن نیاز به بست مخصوص دارند. بنابراین بست ها انواع مختلف و شکل های مختلفی دارند که در ادامه بررسی میشوند

https://bastsara.com/product-category/%d8%a8%d8%b3%d8%aa /%d8%a8%d8%b3%d8%aa-%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c-%d8%b4%db%8c%d9 %84%d9%86%da%af/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: