پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع جنس کارت ویزیت برای چاپ چیست؟
نوشته شده در شنبه 3 اسفند 1398
بازدید : 630
نویسنده : کیانی

کارت ویزیت کارتی است از جنس‌ گلاسه، کتان یا PVC که سلایق، گرایشات، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان را نشان می‌دهد.

 

انواع کارت ویزیت های قابل چاپ:

 

چاپ کارت ویزیت گلاسه ویژگی‌های خاصی اعم از جلوه و ظاهر خاص و براق، دوام و ماندگاری زیاد، وضوح رنگی بالا، تبلیغات با هزینه کم، کم جا و قابل حمل بودن و ... را دارا می‌باشد.

 

چاپ کارت ویزیت کتان که حاوی اطلاعات مختلف اعم از نام افراد، نام شرکت، شماره تلفن و فکس، ایمیل، وبسایت و ... می‌باشد، نشان‌دهنده سلیقه‌ها، گرایش‌ها، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان است.

 

چاپ کارت ویزیت اندونزی بر روی مقوای 300 گرم کتان چاپ می شود. مقوای کتان بافت دار است و این بافت دارای تنوع می باشد.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون در سه نوع مات و براق و مخملی مات و در ابعاد و گرماژ مختلف انجام می‌گیرد.

وجود سلفون روی کارت ویزیت باعث حفاظت رنگ‌های چاپی در برابر تماس مستقیم دست می‌گردد بدین ترتیب طول عمر و ماندگاری رنگ چاپی در کارت ویزیت سلفون افزایش می یابد.

 

جنس کارت ویزیت گلاسه با سلفون براق مانند سایر کارت ویزیت‌های گلاسه از گلاسه است و چاپ کارت ویزیت سلفون براق بر روی کاغذهایی با گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر با دو نوع دور تیز و دورگرد طبق خواست مشتری انجام می‌گیرد.

 

کارت ویزیت مخملی جنسی از گلاسه در گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر و ظاهری مات دارد و بسیار شیک، زیبا و تاثیرگذار است و به علت داشتن کاغذی با بافت زیبا، نرم و روکش مخملی، لمس آن احساس خوبی را به مخاطبان منتقل می‌کند و آنان مایلند زمان بیشتری آن را در دستان خود نگه دارند.

 

کارت ویزیت لمینت از جنس‌ کاغذ گلاسه در ابعاد، گرماژ مختلف به صورت کارت ویزیت لمینت مات و براق چاپ می‌گردد.

چاپ کارت ویزیت لمینت جلوه و ظاهری خاص، براق و مات، دوام و ماندگاری و مقاومت زیاد و وضوح رنگی بالایی دارد.

 

چاپ کارت ویزیت لمینت مات در دو نوع دورگرد و دور تیز طبق خواست مشتری ارائه می‌شوند و روکش لمینت روی آن علاوه بر کیفیت بالا، ماندگاری، دوام و استحکام بیشتری نسبت به سلفون دارد چرا که سلفون نسبت به لمینت نرم تر است.

 

منابع: خانه طراحان سام

        فیلم مراحل چاپ کارت ویزیت

       Business card Wikipedia کارت ویزیت - ویکی پدیا، دانشنامه آزاد


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,



گزینه های مهم در طراحی کارت ویزیت
نوشته شده در دو شنبه 11 شهريور 1398
بازدید : 718
نویسنده : کیانی

طراحی کارت ویزیت همانند هر کار دیگری امروزه رایج شده است. اما خطاهای رایج ممکن است شما را ناکام بگذارد. فرض کنید شما یک مشتری هستید، یا یک طراح هستید و می‌خواهید یک کارت ویزیت را تا مرحله چاپ به پیش ببرید. اگر 7 نکته زیر را نمی‌دانید، لطفا کارت ویزیت طراحی نکنید. و هرگز برای چاپ به چاپخانه مراجعه نکنید!  

با در نظر گرفتن 7 نکته زیر در طراحی کارت ویزیت، برند خودتان را در ذهن مخاطبان خود حک کنید:

1- رنگ و سایز کارت ویزیت

هر فایلی که چاپ می‌شود، کاغذ مخصوص یا سایز مشخصی برای برش دارد. کارت ویزیت هم از این امر مستثنی نیست. به طور معمول سایز استاندارد کارت ویزیت 9.5 در 5.5 و 4.5 در 8.5 سانتی‌متر می باشد. اما این اطلاعات به تنهایی کافی‌ نیست. بهتر است با چاپخانه‌ای که کار می‌کنید، تماس بگیرید. مشاوران چاپخانه سایز مطلوب را به شما اطلاع می‌دهند.


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, طراحی کارت ویزیت, چاپخانه کارت ویزیت, رنگ کارت ویزیت, جنس کارت ویزیت ,



نکاتی که قبل از چاپ کارت ویزیت باید بدانید
نوشته شده در جمعه 9 شهريور 1397
بازدید : 642
نویسنده : کیانی

بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.

انتخاب اسم شرکت، لوگو و برند

دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, کارت ویزیت, چاپ دیجیتال کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت تهران, قیمت چاپ کارت ویزیت ,



هدف از چاپ کارت ویزیت چیست؟
نوشته شده در شنبه 3 شهريور 1397
بازدید : 577
نویسنده : کیانی

مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است.

پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد.

مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

ما در مقاله زیر کارت ویزیت ها و چرایی موثر بودن آن را بررسی می کنیم.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت,کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت تهران,چاپ دیجیتال کارت ویزیت ,



کارت ویزیت و انواع متفاوت آن
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1392
بازدید : 605
نویسنده : کیانی
کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازمان است. برای ‏نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ دیجیتال کارت‏ ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود .‏ 
 
کارت ویزیت روش اولیه ای است که افراد اطلاعات تماس شرکت خود را به سایر افراد، مشتریان و مشتریان بالقوه ارائه می دهند .حتی در عصر دیجیتال هم همچنان کارت ویزیت رایج و در کشورهایی مانند چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت تقریبا یک مراسم است . 
کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می باشد . 
 
چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی،کاغذ کارتی صورت می گیرد . 
 
در خانه طراحان سام طرح هایی از کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه با استفاده از مواد مختلف مانند چوب، پلاستیک، فلز و پارچه ساخته می شود . 
چاپ دیجیتال کارت ویزیت روی کتان، لمینت نمی شود زیرا کتان بافت دار است و اصطلاحا لمینت روی آن نمی نشیند و هوا می گیرد . 
 
 

:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت , چاپ دیجیتال کارت ویزیت , کارت ویزیت فوری , کارت ویزیت خاص , قیمت کارت ویزیت , کارت ویزیت شیشه ای , خانه طراحان سام , چاپ سام , سام گرافیک , چاپ دیجیتال سام ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد