پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش نصب کاغذ دیواری
نوشته شده در سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
بازدید : 829
نویسنده : کیانی

نصب کاغذ دیواری

۱- فضای مورد نظر را اندازه گیری کنید: مراکز فروش کاغذ دیواری می توانند به شما در محاسبه اندازه گیری کاغذ دیواری کمک کنند، اما در اینجا یک راه حل سریع برای محاسبه به شما آموزش داده خواهد شد، یک دفترچه یادداشت بردارید وارتفاع وعرض دیوار اتاق را اندازه بگیرید به عنوان مثال، دو دیوار 12 متر در 8 متر و دو دیوار دیگر 11 متر در 8 متر می باشند.

12x8=96, 12x8=96, 11x8=88, 11x8=88. 96+96+88+88 = 368 مساحت کل دیوار مورد نظر

حالا شما با خودتان فکر می کنید، در مورد درب ها و پنجره ها، باید چه کنم؟ دیوارهایی که درو پنجره دارند متراژ در و پنجره از محاسبات کم می شود. برای اطمینان بیشتر از اینکه در حین نصب ، کاغذ دیواری شما کم نیاید و موجب وقفه در کار شما نگردد یک رول بیشتر محاسبه کنید چون فروشندگان موظف هستند رول های دست نخورده و باز نشده را از شما پس بگیرند.


:: موضوعات مرتبط: چاپ و نصب کاغذ دیواری , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری , کاغذ دیواری , نصب کاغذ دیواری , کاغذ دیواری سفارشی , کاغذ دیواری پوستری ,



انواع لایت باکس و اندازه های آن
نوشته شده در چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 793
نویسنده : کیانی
 

ساخت لایت باکس

تابلو‎ لایت باکس از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت می‎باشند همچنین منبع نور که در پشت تصویر قرار دارد باعث روشن شدن و وضوح بیشتر آن می‎شود.

انواع لایت باکس در خانه طراحان سام به شرح زیر می باشد:

لایت باکس دیواری

ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در طرفین سازه قرار می گیرد و به همین دلیل از قیمت پایین تری نسبت به نوع نور کف برخوردار است.

لایت باکس دیواری را به راحتی می توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن به دیوار نصب کرد.

لایت باکس آویز

ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 و 7.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است.

لایت باکس آویز را به راحتی می توان با قلاب تعبیه شده در بالای آن از هر سطحی آویزان کرد.

لایت باکس ایستاده

ضخامت قاب این لایت باکس ها 4.5 سانتی متر است و نور اس ام دی لنزی در کف سازه قرار می گیرد. ظرافت ضخامت لایت باکس 4.5 سبب تنوع کاربردی آن شده است.

منبع: http://www.samdhprint.com/%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%DA%A9%D8%B3.html


:: موضوعات مرتبط: لایت باکس , ,
:: برچسب‌ها: لایت باکس، ساخت لایت باکس، تابلو لایت باکس، لایت باکس خانه طراحان سام ,



بازدید : 725
نویسنده : کیانی

چگونه از بنر تبلیغاتی استفاده کنیم؟

در مورد طراحی و چاپ بنر و تبلیغات بنر صحبت زیادی وجود دارد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه از بنر تبلیغاتی استفاده کنید. در ابتدا باید ببینیم که اولین تبلیغاتی بنری توسط چه کسانی ایجاد شدند و کدام وبسایت آن را میزبانی میکرد. 


واقعیت این است که اولین بنر تبلیغاتی در میان همه تاکتیک های تبلیغاتی بسیار محبوب است و دارای حوزه خاص خودش میباشد. اولین بنر تبلیغاتی در 27 اکتبر سال 1994 در مجله سیمی پیاده سازی شد .

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر ارزان , چاپ بنر تبلیغاتی , قیمت چاپ بنر ,



چاپ دیجیتال چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 26 دی 1397
بازدید : 875
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال چیست

از دیرباز تاکنون، سیستم‌های چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ‌ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ‌ محسوب می‌شوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم. 

در دهه‌های گذشته برای چاپ تصاویر در تیراژ بالا از افست یا لیتوگرافی استفاده می‌شد؛ که از کیفیت و امکانات محدودی برخوردار بود؛ اما در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی، در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت چاپ، تغییرات اساسی ایجاد کرده است. 

چاپ دیجیتال، تازه‌ترین روش برای تبدیل تصاویر دیجیتال و با کیفیت به محصولات چاپی است. معمولا از این سیستم، برای تیراژ‌های پایین استفاده می‌شود. در ادامه به مزایای چاپ دیجیتال، کاربرد‌های آن، فرآیند، ابعاد و انواع چاپ دیجیتال می‌پردازیم. 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, قیمت چاپ, خانه طراحان سام, چاپخانه, چاپخانه دیجیتال ,



دلایل چاپ بنر برای رشد سریع کسب و کار شما
نوشته شده در یک شنبه 17 تير 1397
بازدید : 756
نویسنده : کیانی

همه ی ما اهمیت چاپ بنر را می دانیم و میدانیم که برای شناساندن کسب و کار خیلی عالی عمل می کند. کمک می کند پیام های خود را با مشتری ها ( مخاطبان) در میان بگذارید همچنین کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصویر می کشد. این نوع تبلیغات یک پارچه سفید در اختیار شما قرار می دهد و شما با خلاقیت می توانید کاری انجام دهید که مردم شما را دنبال کنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشی استاندارد است ولی گاها چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون از کسب و کار بیشتر سروصدا می کند. ممکن است هزینه و ترس از این که معروف نباشید شما را از این کار منصرف کند، ولی بدانید که دنیای بیرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر، پوستر و آگهی نماهای کوچک می توانید از این پتانسیل محیط بیرون استفاده کنید.

ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین دلایل نصب بنر در محیط بیرون از کسب و کار و مزایای آن را در سال 2018 به شما معرفی کنیم.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت , کارت ویزیت , چاپ دیجیتال کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت تهران ,



چاپ دیجیتال چه مزایایی دارد؟
نوشته شده در شنبه 19 خرداد 1397
بازدید : 707
نویسنده : کیانی

چاپ افست یکی از دو روش قدیمی است که یک پلیت یا زینک دارد که متریال روی آن قرار گرفته و چاپ می شود. این عمل همراه با انتقال جوهر صورت می گیرد که ممکن است رنگ ها در چند مرحله روی کاغذ اجرا شود. در حالی که در چاپ دیجیتال دستگاه جوهر را به طور مستقیم روی کاغذ یا پارچه می افشاند. معمولا کیفیت چاپ افست را بیشتر از چاپ دیجیتال می دانند، اما هزینه های اولیه زیادی دارد و اگر چاپ انبوه نباشد، هزینه بیشتری نسبت به چاپ دیجیتال دارد. بنابراین چاپ دیجیتال جایگزین بسیار مناسبی بوده و مزایای زیادی هم دارد.

دوستدار محیط زیست

درست است که چاپ دیجیتال هم رنگ و مواد شیمیایی دارد ولی برخلاف روش های سنتی چاپ مثل افست، ماده های شیمیایی کمتری دارد. در هنگام چاپ یا قبل از آن مواد کمتری خصوصا در لایه بین کاغذ و لایه نهایی چاپ وجود دارد و نیازی ندارد که از پلیت های شیمیایی استفاده کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ , چاپ دیجیتال , قیمت چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال تهران ,



روش های چاپ دیجیتال
نوشته شده در یک شنبه 23 ارديبهشت 1397
بازدید : 794
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال به سرعت بسیار زیادی نقش بازیگر اصلی را در صنعت چاپ به عهده گرفته است. به صورت گسترده ای هم در خانه ها با چاپگر های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های بزرگی مثل Epso و Canon دستگاه هایی را هم برای استفاده در خانه و مراکز چاپ دیجیتال تولید می کنند. تکنولوژی چاپ تا حد زیادی در هر دو حالت یکسان است. به عبارتی دیگر شما می توانید تکنولوژی چاپ دیجیتال را با مقیاس کوچکتری در خانه های خود استفاده کنید.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ , چاپ دیجیتال , قیمت چاپ دیجیتال , چاپ فوری , چاپ ارزان ,



مزایای چاپ کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
بازدید : 685
نویسنده : کیانی

چرا چاپ کاغذ دیواری در خانه های شما بهتر از رنگ کاری است؟

وقتی می خواهیم یک فضا را طراحی کنیم فاکتورهای زیادی دخیل می شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ی شما همه در طراحی تاثیر می گذارند. برای داشتن یک طراحی دلپسند، همه ی عناصر گفته شده ترکیب می شوند و یک الگوی خوب طراحی را نشان می دهند.

شما با روش های زیادی می توانید به این هدف دست یابید؛ ولی نهایتا چاپ کاغذ دیواری با روش دیجیتال است که همه عناصر تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ را دارد.

چاپ دیجیتال کاغذ دیواری علاوه بر این که مزیت های زیبا شناختی دارد؛ طول عمر و دوام دیوارهای خانه شما را نیز تضمین می کند. همچنین می توان افزودنی های ظریف دیگر را هم به دیوار اضافه کرد. ایجاد عمق و بافت روی دیوار نیز جذابیت های بصری طراحی را افزایش می دهد. در رنگ کاری ساختمان استفاده از این ویژگی ها امکان پذیر و متداول نیست.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ و نصب کاغذ دیواری , ,
:: برچسب‌ها: چاپ , چاپ کاغذ , چاپ کاغذ دیواری , کاغذ دیواری , چاپ دیجیتال ,



چاپ یو وی چیست ؟
نوشته شده در دو شنبه 27 فروردين 1397
بازدید : 658
نویسنده : کیانی

چاپ UV نوعی از چاپ دیجیتال است که از اشعه فرابنفش استفاده می کند تا جوهر را خشک کند.

همان طور که پرینتر جوهر را بر روی سطح مورد نظر توزیع می کند، لامپ های UV مخصوص طراحی شده در دستگاه چاپ فورا ، اقدام به خشک کردن جوهر می کنند.

جالب است بدانید از نور فرابنفش در ابتدا برای خشک کردن سریع لاک ناخن ها در زمان مانیکور استفاده می شد ، پس از آن نور ماوراء بنفش به سرعت در بازارهای صنعتی و تجاری گسترش یافت.

از آنجا که اشعه یو وی فورا هر جوهر چاپی را خشک می کند، نقاط جوهر مرطوب فرصت پخش شدن پیدا نمیکنند و در نتیجه جزئیات بسیار دقیق تر می شوند جوهرهای UV با فرآیند فوتومکانیک خشک می شوند.

جوهر در معرض تابش چراغ های فرا بنفش قرارگرفته و بلافاصله از یک مایع به جامد با تبخیر بسیار کمی از حلال ها تبدیل میشود.

بنابراین شما می توانید تقریبا هر چیزی را (بتن، چوب، فلز، پلاستیک ،کاشی های سرامیکی، سنگ، فوم برد، شیشه، پلکسی، پارچه) که می خواهید با استفاده از جوهر های یووی چاپ کنید.

علاوه بر این، جوهر های UV در برابر تغییرات محیطی از جمله نور آفتاب و باران مقاوم بوده و مقاومت چاپ را در برابر کمرنگ شدن و رنگ پریدگی افزایش می دهد.

این فرایند سازگار با محیط زیست است زیرا باعث تولید مقدار کمی VOC (ترکیب آلی فرار)، بو و گرما می شود.


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ , چاپ دیجیتال , چاپ فوری , چاپ ارزان , چاپ دیجیتال , خانه طراحان سام , چاپ سام ,



بازدید : 1624
نویسنده : کیانی

بنر تبلیغاتی چیست و مهمترین مزایای استفاده از آن چیست؟
در دنیای رقابتی امروز ، صاحبان مشاغل از انواع روش های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود ، افزایش فروش و برند استفاده می کنند. تبلیغات به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود. به این ترتیب ، استفاده از شبکه های اجتماعی (تلگرام / اینستاگرام) ، تبلیغات بنری ، تبلیغات گوگل ، گزارش تبلیغات و غیره. می توان از آن به عنوان انواع روش های تبلیغات آنلاین و همچنین تبلیغات روزنامه ها و مجلات محیطی ، عمومی و تجاری استفاده کرد. تبلیغات (بنر های تبلیغاتی در داخل و خارج از شهر) از تبلیغات تلویزیونی و به به عنوان انواع روش های تبلیغات آفلاین نام برد.

مزایا و معایب تبلیغات آنلاین و آفلاین

این روشها همچنین دارای مزایا و معایبی هستند ، به عنوان مثال ، استفاده از تبلیغات آنلاین به صاحبان مشاغل کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را به شبکه ها و سایت های اجتماعی خود جذب کنند و استفاده از تبلیغات آفلاین به محصولات و خدمات اجازه می دهد تا به طور گسترده تری نمایان شوند.

اما معایبی نیز وجود دارد که باید به آنها توجه شود ، یکی از این معایب هزینه بالای این نوع تبلیغات برای صاحبان مشاغل است. تبلیغات در این رسانه ها علاوه بر هزینه زیاد ، برای مخاطبان شما است و نه برای مخاطبان شما.


بنر چیست؟
بروشور یک بروشور قابل چاپ و ملموس است که صاحبان مشاغل برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود یا تبلیغ رویداد یا نمایشگاهی که در آن شرکت کرده اند از آن استفاده می کنند. مهم نیست که شما صاحب یک تجارت کوچک یا بزرگ هستید ، می توانید پیام تبلیغاتی خود را مستقیماً برای مخاطبان اصلی چاپ کنید و از چاپ بنر تبلیغاتی برای تبلیغات خود استفاده کنید.
مزایای مهم استفاده از بنر
در این مقاله ، ما می خواهیم به 6 مزیت مهم استفاده از رساله اشاره کنیم:

مخاطبان اصلی را هدف قرار دهید
استفاده از تراکت یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات چاپی است تا پیام شما را به مخاطبان برساند. مردم علاقه مند به خواندن مطالبی هستند که نیازهای آنها را برآورده می کند. می توانید پیام خود را با یک عبارت تبلیغاتی کوتاه به مخاطبان اصلی خود برسانید.

اطلاع رسانی سریع و آسان
شما می توانید محصولات یا خدمات خود را با نوشتن یک پیام متنی تبلیغاتی در معاهده ارائه دهید. همچنین ، با وارد کردن شماره تماس ، آدرس شرکت ، آدرس سایت و حتی آدرس رسانه های اجتماعی ، از مخاطبان خود بخواهید برای اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.

ملموس بودن و نمایان بودن
ملموس و قابل مشاهده بودن یکی از مزایای استفاده از معاهده است. زیرا مطمئن می شوید که پیام شما مستقیماً به مخاطب می رسد. استفاده از خلاقیت ، نوع و مواد کاغذی بسیار مهم است. اگر رساله از مواد مناسب ، کاغذ مناسب و بسیار خلاق تهیه شده باشد ، تأثیر فوق العاده ای بر ذهن مخاطب خواهد گذاشت.

اقتصادی باشد
همانطور که گفته شد ، روش های تبلیغاتی گران قیمت دیگری نیز وجود دارد که مخاطب اصلی را هدف قرار نمی دهد. چاپ یک تراکت هزینه های تبلیغات را تا حد زیادی کاهش می دهد و یکی از موثرترین روش های تبلیغاتی است که پیام شما را با هزینه کمتر به مخاطبان اصلی می رساند.

بازاریابی سریع
وقتی در نمایشگاه یا رویدادی شرکت می کنید ، می توانید پیام تبلیغاتی خود را مستقیماً با ارائه یک برگه به ​​مخاطب ، به مخاطب منتقل کنید. از سوی دیگر ، با قرار دادن کد QR یا کد تخفیف در "معاهده" ، می توان مخاطب را متقاعد کرد که از تخفیف محصولات یا خدمات استفاده کند.

برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله زیر را بخوانید.

https://penzu.com/public/d20756df