پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تاریخچه چاپ دیجیتال به چه زمانی برمیگردد؟
نوشته شده در چهار شنبه 11 مهر 1397
بازدید : 778
نویسنده : کیانی

تاریخچه چاپ دیجیتال

تاریخچه چاپ دیجیتال نسبت به چاپ از قدمت کمتری برخوردار است یعنی درست زمانی که یوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلمانی مطبوعاتی را ایجاد کرد که به واسطه آن تولید انبوه کتاب آغاز شد.

اولین چاپ های دیجیتال در اوایل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ دیجیتال هر تصویر را مجموعه ای پیچیده از اعداد و فرمول های ریاضی در نظر میگیرد.

این تصاویر بعنوان یک ماتریس نقطه ای به نام پیکسل ذخیره می شوند، که به این فرآیند دیجیتال کردن گفته میشود.

در مرحله بعد تصاویر دیجیتالی شده برای کنترل رسوب جوهر، تونر یا قرار گرفتن در معرض انرژی الکترومغناطیسی برای تولید داده ها استفاده می شوند.


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام, قیمت چاپ دیجیتال, تاریخچه چاپ دیجیتال ,



انواع چاپ بروشور کدام است؟
نوشته شده در دو شنبه 2 مهر 1397
بازدید : 599
نویسنده : کیانی

چاپ بروشور دو لت

بروشورها را در سایز دلخواه آماده و به صورت 2لت و یا 3لت و یا بیشتر چاپ می کنند. 

این بروشور ها خط تا خورده و تعداد لت در واقع تعداد صفحات ایجاد شده توسط خط تا می باشد.بروشور 2 لت دارای یک خط تا می باشد.

چاپ بروشور سه لت

بروشورهای سه لت دارای دو خط تا می باشد و پر طرفدار است. 

بهتر است سایز و اندازه لت ها نیز با یکدیگر هماهنگ باشند. به این منظور اندازه کاغذ را باید به طور مساوی بین لت ها تقسیم بندی کرد. دقت داشته باشید که هر کدام ازلت ها باید 4 میلی متر از کناره ها و خط تا فاصله داشته باشند تا نوشته ها به درستی نمایش داده شوند. پس از تعیین اندازه بروشور، نوع چاپ را نیز مشخص کنید چرا که نوع چاپ به اندازه بروشور بستگی دارد. 
نوع دیگری از بروشورها نیز موجود است که خط تا ندارند و به اصطلاح به آنها تک لت می گویند. 

منبع : چاپ بروشور خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ بروشور , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بروشور, چاپ بروشور سه لت, چاپ بروشور دو لت, چاپ بروشور خانه طراحان سام ,



دلایل اصلی استفاده از چاپ دیجیتال چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 26 شهريور 1397
بازدید : 494
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال جالب ترین اتفاقی بود که در 30 سال اخیر در صنعت چاپ پدید آمد. اما ممکن است بیشتر افراد آن را به درستی نشناسند!

آیا می دانستید که چاپ دیجیتال برای چاپ در تعداد کم موثر است و این کار را روز به روز سریعتر انجام می دهد. برخلاف چاپ افست که به روش سنتی از قالب ها و نوارها استفاده می کند؛ در این نوع چاپ شما فایل را انتخاب و آن را به راحتی چاپ می کنید.

تاجران و فعالان تجاری اگر چاپ دیجیتال را بشناسند، از این تکنولوژی جدید سود کلانی بدست می آوردند. البته اگر درباره ی آن بدانند!

در این مقاله ما فقط به 7 دلیل اشاره کرده ایم که شما را به استفاده از نوع دیجیتال چاپ تشویق می کند.

1- در چاپ با تعداد کم حتی یک برگه خیلی باصرفه تر است. به طور جدی هزینه چاپ شما پایین می آید حتی اگر کار شما تمام رنگی باشد. اما در چاپ افست مشتری ها همیشه مجبورند بیش از نیازشان چاپ کنند. هنوز هم بیشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر می دهند.

2- بروشورهای شرکتتان را می توانید با تعداد کم در زمان برنامه ریزی شده چاپ کنید. چاپ دیجیتال سرعت خیلی بالایی دارد، به طوریکه در یک سفر کاری در عرض چند دقیقه کارت ویزیت هایتان را فوری به چاپ برسانید.

3- می توانید بروشور یا خبرنامه هایی را برای بازارهای مختلف چاپ کنید و بعد از بررسی اثربخشی آن را به چاپ انبوه برسانید.

4- با تکنولوژی جدید "subset" چاپ دیجیتال می توانید داده های متغیر را روی کارت پستال ها و سایر فایل های خود تغییر دهید. با این روش می توانید بازاریابی را شخص به شخص انجام دهید. طوریکه محتوای هر یک از آن ها منحصر به فرد باشد. برای این که کارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصی تر باشد، قالب و برخی از محتوای آن ثابت و برخی متغیر هستند.

5- هر یک از مدیران فروش یا نماینده های شما می توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند که به شیوه خاص نام و نشانی و مخاطب مخصوص آن ها روی برگه ی چاپ شده باشد.

6- با چاپ دیجیتال هر چند ماه یکبار می توانید محتوای بروشور خود را بروزرسانی و چاپ کنید. برای مثال به جای اینکه 8000 نسخه را در یک سال به چاپ برسانید می توانید هر دو ماه یکبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشید.

7- با این روش دیگر از چاپ زیاد و غیرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهید داشت و به مقدار نیازتان چاپ می کنید.

چاپ دیجیتال ممکن است به همه نیازهایتان جواب ندهد ولی برای چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسیار زیاد در چاپ گزینه خیلی خوبی است. آیا همه ی چاپخانه ها خدمات چاپ دیجیتال ارائه می کنند؟ نه همه ی آن ها! ولی بیشتر آن ها این خدمات را دارند.

شرکت چاپ خانه طراحان سام چاپ دیجیتال را با بهترین جوهرهای اروپایی به مشتری ارائه میدهد تا از مزایای بی نظیر چاپ شگفت زده شوید.


:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال خانه طراحان سام, خانه طراحان سام, قیمت چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال سام ,



مزایای چاپ کاغذ دیواری نسبت به رنگ چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 14 شهريور 1397
بازدید : 563
نویسنده : کیانی

چرا چاپ کاغذ دیواری در خانه های شما بهتر از رنگ کاری است؟

وقتی می خواهیم یک فضا را طراحی کنیم فاکتورهای زیادی دخیل می شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ی شما همه در طراحی تاثیر می گذارند. برای داشتن یک طراحی دلپسند، همه ی عناصر گفته شده ترکیب می شوند و یک الگوی خوب طراحی را نشان می دهند.

شما با روش های زیادی می توانید به این هدف دست یابید؛ ولی نهایتا چاپ کاغذ دیواری با روش دیجیتال است که همه عناصر تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ را دارد.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ و نصب کاغذ دیواری , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری, کاغذ دیواری, چاپ کاغذ دیواری سفارشی, چاپ کاغذ دیواری پوستری, قیمت چاپ کاغذ دیواری ,



نکاتی که قبل از چاپ کارت ویزیت باید بدانید
نوشته شده در جمعه 9 شهريور 1397
بازدید : 642
نویسنده : کیانی

بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.

انتخاب اسم شرکت، لوگو و برند

دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, کارت ویزیت, چاپ دیجیتال کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت تهران, قیمت چاپ کارت ویزیت ,



هدف از چاپ کارت ویزیت چیست؟
نوشته شده در شنبه 3 شهريور 1397
بازدید : 577
نویسنده : کیانی

مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است.

پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد.

مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

ما در مقاله زیر کارت ویزیت ها و چرایی موثر بودن آن را بررسی می کنیم.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت,کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت تهران,چاپ دیجیتال کارت ویزیت ,



روش دیجیتال چاپ بنر چیست؟
نوشته شده در دو شنبه 22 مرداد 1397
بازدید : 585
نویسنده : کیانی

ارزیابی عملکرد یک شرکت چاپ دیجیتال فرآیندی زمان بر بوده و به صبر زیادی نیازمند است. انتخاب یک شرکت برای چاپ بنر نباید آسان گرفته شود. ما می گوییم این کار به اندازه برند سازی برایتان اهمیت دارد. گذشته از این ها، برند شما وقتی در یک بنر حضور دارد، پرستیژ و اعتبار شما را به دنیای بیرون نشان می دهد.

نکات خیلی زیادی وجود دارد که در انتخاب شرکت مناسب برای چاپ بنر فوری دخیل هستند. به هر حال در این مقاله ما به 4 نکته مهم برای انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر نیز اشاره خواهیم کرد.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر ارزان , چاپ بنر تبلیغاتی ,



چاپ دیجیتال؛ انتخابی مناسب برای چاپ بنر
نوشته شده در سه شنبه 16 مرداد 1397
بازدید : 635
نویسنده : کیانی

امروزه فرآیند و شیوه های چاپ دیجیتال گسترده شده است و اغلب اوقات موارد زیر به گوشمان می رسد:

چاپ افست لیتوگرافی
چاپ فلکسوگرافی 
چاپ دیجیتال
چاپ گراور

البته تکنیک های دیگر چاپ مثل چاپ فلوک، چاپ لترپرس، اینتالی، چاپ بالشتکی پدپرینتینگ و ترموگرافی هم توسعه یافته اند و کاربرد خاصی دارند. اما امروز می خواهیم منحصرا چاپ دیجیتال را معرفی کنیم. وقتی این مقاله را مطالعه کردید، انواع چاپ دیجیتال، ویژگی ها و برتری های آن را خواهید شناخت. از این رو در انتخاب نوع چاپ می توانید تصمیم درستی بگیرید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , قیمت چاپ دیجیتال , خانه طراحان سام ,



بازدید : 583
نویسنده : کیانی

تاریخچه چاپ دیجیتال نسبت به چاپ از قدمت کمتری برخوردار است یعنی درست زمانی که یوهانس گوتنبرگ، بازرگان آلمانی مطبوعاتی را ایجاد کرد که به واسطه آن تولید انبوه کتاب آغاز شد.

اولین چاپ های دیجیتال در اوایل دهه 1990 به بازار عرضه شدند. چاپ دیجیتال تهران هر تصویر را مجموعه ای پیچیده از اعداد و فرمول های ریاضی در نظر میگیرد.

این تصاویر بعنوان یک ماتریس نقطه ای به نام پیکسل ذخیره می شوند، که به این فرآیند دیجیتال کردن گفته میشود.

در مرحله بعد تصاویر دیجیتالی شده برای کنترل رسوب جوهر، تونر یا قرار گرفتن در معرض انرژی الکترومغناطیسی برای تولید داده ها استفاده می شوند.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال فوری , چاپ دیجیتال ارزان , قیمت چاپ دیجیتال ,



چاپ اکوسالونت چه نوع چاپی است؟
نوشته شده در سه شنبه 12 تير 1397
بازدید : 577
نویسنده : کیانی

چاپ اکوسالونت چیست ؟

این روزها از چاپ اکوسالونت به عنوان یک چاپ ایده ال و مدرن یاد می شود. یکی از مهم ترین عوامل این امر بهبود در فناوری استفاده از جوهر در این نوع چاپ است.

در گذشته چاپ به وسیله جوهرهای سالونت بهره گرفته می شد. این جوهرها علاوه بر اینکه به سلامت افراد و محیط زیست آسیب وارد میکرد کیفیت و مرغوبیت بالایی را در بر نداشت.

به همین خاطر چاپ جدیدی با کیفیت بسیار بهتر و مرغوب تر با جوهرهای اکوسالونت مورد استفاده قرار گرفت که معایب کارهای قدیم را از بین برد.

 


:: برچسب‌ها: چاپ اکوسالونت, جوهر اکوسالونت, چاپ دیجیتال ,