پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
5 نکته مهم در انتخاب شرکت چاپ بنر
نوشته شده در شنبه 2 تير 1397
بازدید : 602
نویسنده : کیانی

زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری در نظر بگیرید.

1- قابل اعتماد بودن

کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید.


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: بنر , چاپ بنر , شرکت چاپ بنر , قیمت چاپ بنر , چاپ بنر فوری ,



نگاهی به چاپ دیجیتال
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1396
بازدید : 603
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال چیست

امروزه دنیای چاپ دیجیتال برای همه از فردی که در خانه میخواهد عکس هایش را چاپ کند، تا مجموعه های بزرگی که چاپ دیجیتال را به صنعتی بزرگ تبدیل کرده اند باز است. با افزایش کیفیت چاپ، تاثیرگذاری چاپ دیجیتال نیز بسیار پررنگ تر گردیده است.

چاپ دیجیتال، سرعت پیشرفت صنعت چاپ را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید. اگر خیلی سریع به یک کار چاپی نیازدارید، قطعا چاپ دیجیتال بهترین گزینه شما خواهد بود. سرعت بالای چاپ دیجیتال بر کیفیت آن تاثیر نگذاشته است .شما حجم بالایی از چاپ را در کمترین زمان ممکن خواهید داشت.

چاپ دیجیتال تا به امروز ایده آل ترین روش چاپ بوده و بسیار پیشرفته تر از چاپ لیتوگرافی است . هم چنین ساده ترین و آسانترین روش چاپ محسوب میشود.

بهترین بعد مربوط به چاپ دیجیتال آپشن همه کار بودن آن است. شما می توانید تصویر، متن یا هر چیز دیگری را بر روی سطوح مختلف(سرامیک، سنگ، فلز،شیشه، چرم، فوم برد،پلکسی و بوم) چاپ کنید.

چاپ دیجیتال بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. جوهر کمتر، زمان کمتری مصرف می کند و به این دلیل شما هزینه کمتری را خواهید پرداخت.

امروزه، مصرف کنندگان بیشتر از هر زمان دیگری رنگ های بیشتری برای انتخاب دارند. با چنین طیف رنگی غنی، افراد و شرکت ها می توانند تصویر خاصی را که مد نظرشان است و نشان دهنده نام تجاری و شخصیت برندشان می باشد، به سادگی نمایش دهند.

مهارت های هنری هنوز هم مهم هستند وقتی که به دنیای چاپ دیجیتال قدم می گذارید، فردی که در پشت طراحی یا عکاسی قرار دارد هنوز مهم است. این تکنولوژی ممکن است بسیار پیشرفته باشد اما بدون مهارت طراحان و هنرمندان تصویر دلخواه خود را دریافت نخواهید کرد.

دنیای چاپ دیجیتال، فرآیند چاپ عکس و کیفیت آن را تغییر داده است. امروزه، عکس ها دارای پیکسل بالاتر هستند و چاپ دیجیتال ریزترین جزییات را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد. همچنین در خانه طراحان سام به راحتی می توانید تصاویر عکاسی خود را بر روی بوم، پارچه و سرامیک، سنگ، شیشه، چوب، پلکسی و غیره چاپ کنید.

 

منبع : خانه طراحان سام


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ سام , قیمت چاپ دیجیتال , خانه طراحان سام , چاپ دیجیتال چیست ,



چاپ انواع کاغذ دیواری
نوشته شده در سه شنبه 24 بهمن 1396
بازدید : 616
نویسنده : کیانی

در چاپ دیجیتال ، چاپ کاغذ دیواری براساس خواست مشتری درطرح, رنگ و اندازه دلخواه پذیرفته می شود و بر روی متریال خام کاغذ دیواری چاپ می گردد. طرح ها، براساس کاربریِ محل نصب (منزل، ‏محل کار و غیره) می توانند بسیار متنوع باشند و طیف متفاوتی را از عکس مناظر طبیعی تا پرتره ‏ی یک فرد، شامل شوند. چاپ کاغذ دیواری باید قابل شستشو و پایدار در برابر نور باشد. ‏

جنس متریال مورد استفاده برای کاغذ دیواری، کاغذ به همراه روکش هایی از جنس پی وی سی ‏و یا پلی اورتان است که امکان شستشوی این متریال را می دهد. کاغذ دیواری در دو نوع ساده و بافت دار، مناسب برای ‏چاپ دیجیتال در دستگاه های چاپ فضای خارجی ‏‎(outdoor)‎‏ و پذیرای جوهر های ‏سالونت(‏Solvent‏) و اکو سالونت(‏Eco-Solvent‏) است.‏

باید توجه داشت برای کاربرد های فضای داخلی بهتر است که از جوهر اکو سالونت که بوی ‏کمی دارد و سازگار با سلامت انسان و محیط زیست است استفاده شود؛ اما برای ‏فضای خارجی می توان از جوهر سالونت که بوی تندی هم دارد استفاده کرد. ‏

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ و نصب کاغذ دیواری , ,
:: برچسب‌ها: کاغذ دیواری , چاپ کاغذ دیواری , چاپ کاغذ دیواری سفارشی , چاپ کاغذ دیواری پوستری , قیمت چاپ کاغذ دیواری ,



شبکه های اجتماعی ما
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1396
بازدید : 644
نویسنده : کیانی

خانه طراحان سام را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

 

پیج اینستاگرام ما :

https://www.instagram.com/samdhprint

 

 

 

 


:: برچسب‌ها: اینستاگرام , فیسبوک , لینکدین , آپارات , توییتر , گوگل پلاس , یوتیوب , پینترست , کلوب ,



چاپ مستقیم روی شیشه در خانه طراحان سام
نوشته شده در شنبه 7 بهمن 1396
بازدید : 860
نویسنده : کیانی

چاپ شیشه امروزه در صنعت دکوراسیون و تبلیغات نمایشگاهی یکی از پر کاربردترین و محبوبترین متریال ها است و به طبع آن چاپ روی شیشه هم بخش مهمی در صنعت چاپ بخصوص در چاپ دیجیتال است. چاپ مستقیم بر روی شیشه در ضخامت های مختلف و با کیفیت و ماندگاری بالا در دستگاه فلت بد انجام می گیرد.

تاریخچه چاپ شیشه :

بر خلاف کاغذ یا پارچه، شیشه غیر قابل جذب و شفاف است بنابراین استفاده از فن آوری چاپ دیجیتال باید سازگار با این خاصیت شیشه باشد. تا سال 2007، دو روش اصلی چاپ بر روی شیشه، چاپ روی صفحه چاپ و چاپ دیجیتال UV بود. چاپی که به صورت مستقیم بر روی سطح شیشه از طریق یک تنگستن مش اعمال می شود، در سال 1907 اختراع شد. چاپ هایی که در آن تصویر از کاغذ به شیشه منتقل می شود، در سال 1930 توسط جانسون ماتوی ظهور کرد.

تقریبا 60 سال بعد چاپ بر روی شیشه با استفاده از UVانجام شد. در این روش چاپ، امواج فرا بنفش بر روی جوهر قرار می گیرند و اصطلاحا جوهر را به شیشه می چسباند. این روش امکان چاپ دیجیتال بر روی شیشه را برای انواع تصاویر دیجیتالی از جمله چند رنگ و تصاویر پیچیده فراهم ساخت.

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ شیشه , ,
:: برچسب‌ها: چاپ شیشه , چاپ روی شیشه , چاپ دیجیتال شیشه , قیمت چاپ شیشه , خدمات چاپ روی شیشه , چاپ روی شیشه تهران , آموزش چاپ روی شیشه , چاپ روی شیشه عطر , چاپ مستقیم روی شیشه ,



کارت ویزیت و انواع متفاوت آن
نوشته شده در دو شنبه 23 بهمن 1392
بازدید : 605
نویسنده : کیانی
کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازمان است. برای ‏نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ دیجیتال کارت‏ ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود .‏ 
 
کارت ویزیت روش اولیه ای است که افراد اطلاعات تماس شرکت خود را به سایر افراد، مشتریان و مشتریان بالقوه ارائه می دهند .حتی در عصر دیجیتال هم همچنان کارت ویزیت رایج و در کشورهایی مانند چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت تقریبا یک مراسم است . 
کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می باشد . 
 
چاپ کارت ویزیت غالبا روی گلاسه، کتان آلمان، کتان اندونزی، کاغذ سوزنی، کاغذ صدفی،کاغذ کارتی صورت می گیرد . 
 
در خانه طراحان سام طرح هایی از کارت ویزیت خاص به صورت خلاقانه با استفاده از مواد مختلف مانند چوب، پلاستیک، فلز و پارچه ساخته می شود . 
چاپ دیجیتال کارت ویزیت روی کتان، لمینت نمی شود زیرا کتان بافت دار است و اصطلاحا لمینت روی آن نمی نشیند و هوا می گیرد . 
 
 

:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,
:: برچسب‌ها: کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت , چاپ دیجیتال کارت ویزیت , کارت ویزیت فوری , کارت ویزیت خاص , قیمت کارت ویزیت , کارت ویزیت شیشه ای , خانه طراحان سام , چاپ سام , سام گرافیک , چاپ دیجیتال سام ,



چاپ دیجیتال حرفه ای چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 20 دی 1392
بازدید : 616
نویسنده : کیانی

چاپ دیجیتال به روش چاپ از یک تصویر مبتنی بر دیجیتال به طور مستقیم به رسانه های مختلف اشاره می کند. این معمولا به چاپ حرفه ای اشاره دارد که در آن کارهای چاپی دسکتاپ و سایر منابع دیجیتال با استفاده از پرینترهای لیزری یا پرینترهای بزرگ و یا پرینتر با حجم بالا چاپ می شوند.

 

چاپ دیجیتال حرفه ای هزینه بیشتری برای هر صفحه از روشهای چاپی سنتی افست دارد، اما این قیمت معمولا با اجتناب از هزینه تمام مراحل فنی مورد نیاز برای چاپ صفحات چاپ شده است.

صرفه جویی در نیروی کار و توانایی در حال افزایش فشرده سازی دیجیتال به این معنی است که چاپ دیجیتال به نقطه ای می رسد که بتواند تکنولوژی چاپ افست را برای تولید چاپ های بزرگتر چندین هزار صفحه ای با قیمت پایین مطابقت دهد یا جایگزین کند.

 


 

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپ , چاپ دیجیتال حرفه ای , چاپ دیجیتال فوری , چاپ دیجیتال ارزان , قیمت چاپ دیجیتال , سفارش چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال چیست , چاپ فوری , چاپ ارزان ,



کاربرد چاپ بنر در کسب و کار
نوشته شده در شنبه 16 دی 1392
بازدید : 646
نویسنده : کیانی

چاپ بنر را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ تبلیغاتی فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود. بنر به عنوان مهمترین مدیای چاپ و تبلیغات فضای بیرون، برای هرگونه اجرای گرافیکی در محیط با کارکرد اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی از قبیل بیلبورد، اعلان‌های چاپی درون‌شهری، تابلو سردرب فروشگاه‌ها و... به کار می‌رود.در چاپ بنر به دلیل آنکه سطح کار در معرض هوای بیرونی است، مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت بسزایی دارد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: چاپ بنر , ,
:: برچسب‌ها: چاپ بنر , بنر , چاپ بنر فوری , چاپ بنر ارزان , قیمت چاپ بنر , چاپ بنر تبلیغاتی ,