انواع جنس کارت ویزیت برای چاپ چیست؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع جنس کارت ویزیت برای چاپ چیست؟
نوشته شده در شنبه 3 اسفند 1398
بازدید : 643
نویسنده : کیانی

کارت ویزیت کارتی است از جنس‌ گلاسه، کتان یا PVC که سلایق، گرایشات، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان را نشان می‌دهد.

 

انواع کارت ویزیت های قابل چاپ:

 

چاپ کارت ویزیت گلاسه ویژگی‌های خاصی اعم از جلوه و ظاهر خاص و براق، دوام و ماندگاری زیاد، وضوح رنگی بالا، تبلیغات با هزینه کم، کم جا و قابل حمل بودن و ... را دارا می‌باشد.

 

چاپ کارت ویزیت کتان که حاوی اطلاعات مختلف اعم از نام افراد، نام شرکت، شماره تلفن و فکس، ایمیل، وبسایت و ... می‌باشد، نشان‌دهنده سلیقه‌ها، گرایش‌ها، نظرات و دیدگاه‌های کاری یک شخص یا یک سازمان است.

 

چاپ کارت ویزیت اندونزی بر روی مقوای 300 گرم کتان چاپ می شود. مقوای کتان بافت دار است و این بافت دارای تنوع می باشد.

 

چاپ کارت ویزیت سلفون در سه نوع مات و براق و مخملی مات و در ابعاد و گرماژ مختلف انجام می‌گیرد.

وجود سلفون روی کارت ویزیت باعث حفاظت رنگ‌های چاپی در برابر تماس مستقیم دست می‌گردد بدین ترتیب طول عمر و ماندگاری رنگ چاپی در کارت ویزیت سلفون افزایش می یابد.

 

جنس کارت ویزیت گلاسه با سلفون براق مانند سایر کارت ویزیت‌های گلاسه از گلاسه است و چاپ کارت ویزیت سلفون براق بر روی کاغذهایی با گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر با دو نوع دور تیز و دورگرد طبق خواست مشتری انجام می‌گیرد.

 

کارت ویزیت مخملی جنسی از گلاسه در گرماژ 250، 300 و 400 گرم تا ابعاد استاندارد 9.5*5.5 سانتی متر و ظاهری مات دارد و بسیار شیک، زیبا و تاثیرگذار است و به علت داشتن کاغذی با بافت زیبا، نرم و روکش مخملی، لمس آن احساس خوبی را به مخاطبان منتقل می‌کند و آنان مایلند زمان بیشتری آن را در دستان خود نگه دارند.

 

کارت ویزیت لمینت از جنس‌ کاغذ گلاسه در ابعاد، گرماژ مختلف به صورت کارت ویزیت لمینت مات و براق چاپ می‌گردد.

چاپ کارت ویزیت لمینت جلوه و ظاهری خاص، براق و مات، دوام و ماندگاری و مقاومت زیاد و وضوح رنگی بالایی دارد.

 

چاپ کارت ویزیت لمینت مات در دو نوع دورگرد و دور تیز طبق خواست مشتری ارائه می‌شوند و روکش لمینت روی آن علاوه بر کیفیت بالا، ماندگاری، دوام و استحکام بیشتری نسبت به سلفون دارد چرا که سلفون نسبت به لمینت نرم تر است.

 

منابع: خانه طراحان سام

        فیلم مراحل چاپ کارت ویزیت

       Business card Wikipedia کارت ویزیت - ویکی پدیا، دانشنامه آزاد




:: موضوعات مرتبط: چاپ کارت ویزیت , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: